Thursday, September 30, 2010

Palma lifestyle


Så säger jag återigen adjö till känslorna från dynamiska Palma och ser så fram emot ett besök inom en överskådlig framtid. Jag lever fortfarande kvar från minnena av de vackra vyerna frånscenshowerna från skyn och de ljumna vindarna kvällstid. Jag längtar tillbaka till hotell Feliz's varma mottagande och den ljuvliga frukosten som intogs på den smakfulla terassen. Men nu ska jag återgå till arbete och vardag igen och återigen börja använda mina efterlängtade ull och cashmerekappor och dokumentera Sveriges intåg in i höstmånaderna ...

5 comments:

  1. Hej, så roligt att se dina vackra bilder ifrån Palma. Staden som också är min favorit. Jag hoppas få möjligheten och lyckan att bosätta mig där någon gång i framtiden tillsammans med min man. Må gott och jag hoppas att du får en härlig dag//Helén

    ReplyDelete
  2. MEN DU ÄR JU SÅ VACKER ATT MAN DÖR PÅ BILDEN MED VIT TRÖJA............... fint hår ocks¨å!

    ReplyDelete
  3. Du har fått så fina bilder igen... Jag måste bara beundra dig! :))

    ReplyDelete
  4. Jag håller med!! Så vacker och du verkar vara en fantastisk människa. Underbara fotografier. Har du gått någon fotokurs för de är så proffsigt tagna.

    ReplyDelete
  5. Helen: Om du vill det tillräckligt mycket - så kommer det bli så!!

    Anonym: Tack!

    Carlina: Tusen tack!

    Anonym: Tusen tack! Nej jag är självlärd då det är ett gediget intresse.

    ReplyDelete