Wednesday, September 29, 2010

Porto Portales


Den majestätiskt vackra marinan Porto Portales bjöd på en himmel starkare än någon jag beskådat i hela mitt liv. Det låg ett stort oroväckande becksvart moln över hamnen när vi ankom, precis som om syndernas förlåtelse skulle besegras där och då. Detta ljusskådespel mellan det mörka och ljusa förtrollade mig under långa stunder och jag antar att min fascination för ljust himlen inte kommer minska efter detta. Det var bland det mest häftiga, beträffande molnkonstellation, jag någonsin sett.

(white leather jacket: Dolce & Gabbana, skirt: Paul & Joe, top: MQ, heels: Christian Louboutin & bag: Gucci)

9 comments:

  1. Really, really love the way you dress......:)

    ReplyDelete
  2. Vad härligt ni verkar haft det :D. Mysigt med tjejhelg. kram Linda

    ReplyDelete
  3. Älskar din väska! Och vilka fina bilder :)

    ReplyDelete
  4. Från Hanna
    Männen he he

    ReplyDelete
  5. Åh, jag har också bara fina minnen av PP! Jag köpte min YSL Muse Bag där.. :) Så har jag exakt samma bild på fiskarna i hamnen i mitt fotoalbum!

    ReplyDelete
  6. Natalie: Underbart, hade också lagt ögonen på en fin sak men så fick jag migränanfall coh kära Carina fick snopet nog åka hem med mig i taxi och hjälpa mig överleva. Men Muse bagen är en favorit, speciellt mellanstorleken.

    ReplyDelete
  7. Susannah TorarpsbackeOctober 1, 2010 at 6:28 PM

    Love verkligen Paul & Joe! <3

    ReplyDelete