Sunday, October 31, 2010

Castle weekend


I've been spending this weekend at a castle. 

11 comments:

  1. Å lyx:) Låter underbart ju.
    Ha en trevlig dag.
    Kram Kristina

    ReplyDelete
  2. Wahou which castle ???????

    ReplyDelete
  3. You just make us to be very impatient to knwow where it is !

    ReplyDelete
  4. Underbart Stina! Jag har gett dig ett pris i min blogg, nämligen Beautiful Blogger Award! För du är vacker och har en vacker blogg! :) Kom in och kika vetja, något vill jag ge dig efter att ha läst din blogg så länge! :)

    ReplyDelete
  5. åh, Häringe slott, inte sant. Har vart där, så jättefint,, och många spöken, jag och min man bodde i Zarah Leander sviten, ljuvligt. Hoppas du har haft en underbar helg med mycket god mat.

    /Jenny

    ReplyDelete
  6. Linda: Nehejdu. HÄringe slott

    Jenny: Exactamento!

    ReplyDelete
  7. Jenny: Tusen tack. Vilken fin utmärkelse. varm hälsning stina

    ReplyDelete
  8. No comment on the bhabdsome boy next to your bag................

    ReplyDelete
  9. Är den snygge killen på bilden din pojkvän? :) Kram Anna

    ReplyDelete