Thursday, October 21, 2010

congratulations!


Tusen tack för alla underbara bidrag. Jag har läst, läst och läst och kollat upp varenda bild ni föreslagit.
Men dessa är nu slutligen vinnarna! 

De som får personligt utställt paket av Jan Marini är:
 - Nina.rabe
(KLICKA HÄR) Med motivering att bilden betyder väldigt mycket för mig personligen och Ninas beskrivning om varför den blev hennes favorit var exakt den känslan jag ville fånga på bild. Jag tycker dessutom personligen att bilden är väldigt vacker och en av de finaste hemmabilder jag tagit. 

 - Rene Humprey
(KLICKA HÄR - näst sista bilden) Med motivering att just den bilden är en av mina personporträttsfavoriter som jag tagit - all time. Jag satt med kameran på Café de flore i Paris och bara älskade att titta på den här underbara mannen och plötsligen lyckades jag få den perfekta bilden efter ungefär tio mindre lyckade. Den var sann lycka. 



Tröstpriser ska givetvis också delas ut som tack och dessa två går till:
- Ann-Sofie Berg
(KLICKA HÄR) Med motiveringen att den här bilden representerar allt vackert med att våga göra karriär, våga följa sitt hjärta, våga ta plats, tro på sig själv och våga vara kvinna. Det kändes enormt bra att sitta i min nyinköpta lägenhet och känna att detta har jag att tacka mig själv för. Jag tycker också att bilden är stark men ödmjuk, något som kan vara svårt att fånga i samma bild.

- Kilen_Karlsson
(KLICKA HÄR) Med motiveringen att just denna bild minns jag så väl när jag tog. Jag älskade ljussättningen mot det svarta och hur alla färger spelade i perfekt symfoni med varandra. Det var ett av de första fotografierna där jag verkligen kände att jag verkligen började förstå vad som gjorde en bild riktigt bra. Det gav mig motivation att fortsätta vara kreativ och det är kul att du uppskattade bilden lika mycket som jag.




Ni som har vunnit, var snäll och maila mig omgående. 
stina_auer@live.se



5 comments:

  1. Du bara MÅSTE lägga upp fotona i bloggen, så vi får se dem! ;)

    ReplyDelete
  2. A huge Thank You from the happiest girl!
    I'm glad we share the same Vision.
    Love,
    Rene.
    (I just emailed you)

    ReplyDelete
  3. Susannah: Done. Nu är de bara att klicka!

    Rene: My pleasure!

    ReplyDelete
  4. Så jävla cool bild!!!! Du kan det där med att väcka kreativiteten genom spännande bildval. Grym bild. Älskar hur ditt hår, halssmycket...... allt bara flyger till höger och vänster.

    ReplyDelete