Thursday, October 21, 2010

For you, dear readers ...


Jag har nu utsett vinnarna i tävlingen. Men det dröjer till i eftermiddag innan jag avslöjar vilka det blir. Tusen tack för alla bidrag så länge. Jag trodde ni skulle skriva kort och koncist vilket foto ni valde och så inte mycket mer, men att läsa alla era bidrag, lovorden över bloggen, inspirationen ni tycks få och de helt ofattbara orden om mig ....? Det har varit svårt att ta in allt fint ni skriver. Tusen tack.
All kärlek, tiden ni lagt ner, euntisiasmen i tävlingen - mitt hjärta är fyllt med värme efter alla era ord.

På återseende.

4 comments:

  1. Hej Stina! Jag skulle vilja börja använda Jan Marinis produkter men är lite osäker om de passar mig eller inte. Bor inte Stockholm och kan inte gå till någon klinik där jag kan fråga någon då det inte finns någon här så jag skulle uppskatta enormt om du kunde svara lite snabbt. Jag har väldigt känslig blandhy med acne och ärr och funderar på att beställa Bioglycolic Facial Cream och Bioglycolic acne cream. Vad tror du? Sen undrar jag också ang solningen, nu under vintern är det ju inga problem men jag flyttar till Spanien i vår och där blir det ju svårare att gömma sig för solen. Skulle vara otroligt tacksam för svar då min dåliga hy gör mig galen varje morgon och kväll. Måste dessutom ta tillfället i akt och tacka för en fantastisk blogg! Kram Maja

    ReplyDelete
  2. Vilken vacker bild! Att åldras är så vackert på sitt eget vis. Ha en härlig torsdag. Kram Lotta

    ReplyDelete
  3. 30 min kvar på eftermiddagen! kom igen nu :)

    ReplyDelete
  4. Je suis une fervente lectrice de votre blog Stina, et vous aime sur toutes vos photos donc difficile de se prononcer, car toutes différentes.
    Laissze-moi vous dire que je suis quand même plus jolie que la lectrice en photo même si elle est bien mignonne la petite vieille dame....

    ReplyDelete