Friday, October 1, 2010

International weekend


Så är det en underbar samling av nära och kära som kommer över till mig den här helgen. Från Spanien, Schweiz och Frankrike kommer några riktigt saknade och bor hos mig några dagar. Det blir middagar, födelsedagsfirande, luncher och cocktails. Jag som egentligen behöver vila efter två helger med Aten och Palma efter varandra får helt enkelt dra på mig värdinnerollen och se till att även detta blir en fantastisk helg.

(dress: Diane von Furstenberg)

4 comments:

  1. Ha en underbar helg! Jag har inte så mycket internationellt inplanerat, men väl Stockholm! :)

    ReplyDelete
  2. Hej! Läste en artikel i aftonbladet där du analyserade kändisar med botox. Såg att du jobbar som sjuksköterska. Jag är snart färdig sjuksköterska och intresserad av att vidareutbilda mig för att jobba på kanske en estetisk klinik eller liknande. Har du något tips hur jag ska gå vidare? Du får gärna mejla mig på nelindermalin@hotmail.com.

    ReplyDelete
  3. Åh jag är så avundsjuk på ditt liv! Varje gång jag behöver drömma mig bort hittar jag alltid hit och kommer på mig själv sitta och le =).
    Fantastisk fin klänning och du är strålande vacker som vanligt.

    /J

    ReplyDelete
  4. Jenny: Det är inte heller så tokigt!

    Anonym: Sök jobb på olika kliniker och håll tummarna för att de står för alla utbildningar! Lycka till!

    J: Tack, tack, tack!!!

    ReplyDelete