Friday, October 15, 2010

stinas vintage store - again



När man flyttat från en betydligt större lägenhet än den jag har idag (även om mitt boende nu är underbart rymligt för en person) och för ett halvår sedan började morgonen med att gå in i en underbart stor och härlig Walk in Closet med stor härlig sittpuff i mitten - är det inte undra på att jag har så mycket att sälja av till er kära läsare. Jag får helt enkelt inte plats hur min garderobsarkitekt än fixar med de två lite större garderober han försöker rita om till en större garderob genom att smälla bort en vägg och bygga mycket smarta förvaringsutrymmen, hänganordningar som i perferin ska påminna lite om den garderob jag än gång hade till mitt förfogande. Men desto bättre för er ...

Gå in på Stinas Vintage Store igen. Förra gången (fyra dagar sedan) tog det mesta slut på ett dygn. Så skynda dig dit och se om du hittar något fint ...

8 comments:

  1. Jag känner igen det där. Har precis samma problem! OCh av precis samma anledning. Ska genast kika in :)

    ReplyDelete
  2. Haha, nä, jag vågar inte ens titta in!
    ;)

    ReplyDelete
  3. Alexandra: Bra att du stöttar en kvinna i garderobsutrymmesnöd! Tack!

    Sara: Jodå. blink

    ReplyDelete
  4. Jag mailade dig flera gånger angående en jacka, och fick inte ens svar...

    ReplyDelete
  5. Karoline: What? Jag svarar på alla mail, hinner kanske inte alltid med samma dag men väldigt fort. Då ber jag om ursäkt för att ditt hamna mellan. /stina

    ReplyDelete
  6. Jag mailade dig till stina_auer@live.se tolfte oktober 08.28 och sa att jag ville köpa jackan från DSquared men fick inget svar. Den trettonde mailade jag igen kl 08.09 men fick inget svar.
    Lite tråkigt då den tydligen hann bli såld. Stämmer din mailadress?

    ReplyDelete
  7. Hej Karoline

    Jag vet inte, jackan såldes ganska snabbt i allafall och jag svarar alltid på alla mail. stina_auer@live.se . Är ngt redan sålt brukar jag försöka skriva och säga det. VÄnligen stins

    ReplyDelete
  8. Massa snygga grejer ! :) Du har inga fler accessoarer som du funderar på att lägga ut (typ väskor, smycken etc)? Gillar din stil!

    ReplyDelete