Friday, October 15, 2010

T.G.I.F

                        
Jag sover, sover, sover och sover men vaknar ändock med en känsla att mitt fysiska väsen hade behövt minst tre timmars mer sömn för att vakna pigg och utvilad. Kylan är också knepig med migränen och den ständiga värken gör inte direkt tröttheten mindre. Som tur är har jag nybeställda boxar med Entourage som mitt bestående kvällssällskap. Ari Gold ... älskar att han är stark, hård och ofta brutal men samtidigt älskvärd, familjekär och varm - har under alla år varit lite småförtjust i honom!

(blazer: Joseph (Natalie Schuterman), wool pants: Kate Moss: top: Busnel: bag: Miu Miu: shawl: Louis Vuitton & heels: studded Christian Louboutins)

9 comments:

  1. Hej

    Jag har läst din blogg ett tag men inte ännu lämnat en kommentar men tänkte passa på nu en solig fredag. Din blogg har blivit något av min vardagslyx. Det är otroligt inspirerande att läsa din blogg, att få en del av en kvinna som verkar vara både kvinnlig och mjuk men samtidigt tuff och som blandar yta med insiktsfulla tankar om livet och att finna harmoni. Den texten du skrev för ett par dagar sedan om att tänka positivt tyckte jag var så fantastisk att jag skrev ut den för både min man och mig att ha hemma och tänka på.

    Tack för en kanonbra blogg och ha en underbar helg!

    Mvh
    Magda

    ReplyDelete
  2. Jo tack, det är något speciellt med Ari alltså... :) Kanske att han är en stark, hård man som alltid mjuknar för fru och barn...balansen liksom...

    ReplyDelete
  3. Rene: Dito!!

    Magda: Men så underbart!

    Jenny: Kunde inte ha beskrivit det bättre själv. Är sååå svag för dessa personlighetsdrag i kombination ....

    ReplyDelete
  4. Kombinationen av stark och hård mot det mjuka och fina är helt otroligt sexigt!
    Men den där jäkla kylan i kombination med värken är det definitivt inte. Känner av det i varenda led, när kvällen kommer stapplar jag runt som en fölunge och tar mig för mitt sprängande huvud. Jag hoppas att din värk sakta släpper taget och att du får en behaglig helg. Sov om det är det du behöver (ska jag säga ;)). KRAM Lotta

    ReplyDelete
  5. Du måste klä dig varmare! :) Rota i din välfyllda, snygga garderob efter sånt som värmer både kropp och själ! Värmande kram!

    ReplyDelete
  6. Hej Stina. Har inte besökt din blogg på ett tag, och nu när jag är på återbesök måste jag kommentera och säga att du har blivit otroligt vacker. Inte för att du inte var det innan, men det var det första som slog mig nu när jag läste och tittade. Tänkte bara sprida lite glädje:)

    /alexandra!

    ReplyDelete
  7. Hejsan Stina, tack för en inspirerande blogg!
    Klickar allt som oftast in hos dig för en välbehövlig dos av vackra bilder och väl valda ord.
    Jag undrar om du skulle kunna tipsa om bloggar du läser och tycker om? Bloggdjungeln är ju snårig, så om du ville dela med dig av några guldkorn så vore det mycket uppskattat!

    ReplyDelete
  8. Lotta: Verkligen, den konstellationen av man är underbar. Stackars dig med lederna, det där känner jag också väl till dessvärre. Speciellt i benen. Krya på oss! Kram

    Pärla: Rätt sagt!

    Alexandra: Nämen tack! Det var väldigt kul att höra!

    Anonym: Bra idé. Det är inte många men de som jag läser är riktigt bra. Ska göra ett inlägg längre fram om det.

    ReplyDelete