Tuesday, October 19, 2010

Tigerboy


Tiger in the hallway. Such a handsome man!

9 comments:

  1. Söt Tiger! Hur går det förresten med hans vikt, är den fortfarande ett problem?
    Älskar ditt hallgolv, är vansinnigt svag för det svarta och vita. kram Lotta

    ReplyDelete
  2. Lotta: Jo det går sisodär. Någon gång ska jag visa bilden från när Tiger var 12v och ligger bredvid sina syskon. Han ser ut som ett stort marsvin och de andra som små hamstrar. Så det är inget jag har orsakat utan han föddes till en lite större tjockis. Men vi går promenader, han äter viktreducerande torrfoder fortfarande. Jag tycker han är stark som aldrig förr och livsglad och enligt veterinären ska han gå ner mer men så länge han är frisk och glad är jag nöjd. Varm kram stina

    ReplyDelete
  3. Sött porträtt. :)

    ReplyDelete
  4. Tiger verkar helt underbar - han har en så otroligt talande mimik! Tänker bla på fotot på båten från i somras - han ser ut att skratta och njuta på det fotot :-)

    ReplyDelete
  5. Hellre marsvin än hamstrar ;) Och jag tycker att han är bedårande som han är. Håller med dig, frisk och glad, då ska man inte klaga :) Hoppas att du blir frisk till helgen. Kram Lotta

    ReplyDelete
  6. Jättesöt! En sån liten rackare vill jag också ha. Men jag tror det är dags för kloklippning va! :)

    ReplyDelete
  7. Men åhh vad underbar bild, snudd på att jag skulle byta bild i tävlingen!!!
    Håller tummarna för att du mår bra till helgen!
    Stor kram Linda

    ReplyDelete
  8. Hello Tiger ! Take care of your "mama", she is the most beautiful woman we can see on usual blogs.

    ReplyDelete