Wednesday, November 3, 2010

Monday's


Ja. Det är onekligen värre idag beträffande smärta och svullnad. Tur att jag har mycket starka tabletter hemma som gör mig mycket sömnig. För de kommande dagarna är sömn förmodligen det som kommer utföra mest underverk. Jag har klickat hem en vacker klänning från Isabel Marant som en underbar liten överraskning att längta efter och ha på mig när jag återigen orkar ta mig utanför sängen/soffan.

(monday's clothing: dress: H&M, boots: Pistols & bag: Miu Miu)

4 comments:

  1. Oh this is not reasonable to go outside tired and juste one day after, even we like to watch you in your charming dress. Quick go home to sleep!

    ReplyDelete
  2. Anonym: No no no ... the pic was taken on monday ...I'm lying in my morning robe in the sofa and trying to heal ... nothing else.

    ReplyDelete
  3. Stina, hope the pain and swelling passes soon. Look after yourself. x

    ReplyDelete
  4. Bad night Stina? we have not seen any comment or picture from you since Monday.
    We think of you.

    ReplyDelete