Tuesday, November 2, 2010

For healing


I guess it will be much sleep. I'm well prepared.

10 comments:

  1. Like you, delicate taste for the preparation of an operation.

    ReplyDelete
  2. Hej Stina!

    Kan du ge något konkret exempel då kvantfysiken/Secret fungerat för dig skulle jag bli tacksam.

    Lycka till med operation och kurering!

    ReplyDelete
  3. Tycker din blogg börjar bli riktigt trist! Läst den ett tag och börjar tröttna nu.. Jag fattar att du har pengar och att slösa är ju jättebra. Men inte så roligt att titta in i bloggen och bara se materiella, exklusiva grejer. Det ger mig liksom inget. Roligt för dig men kanske inte roligt för oss läsare.

    Du verkar vara en person som kanske inte alltid bjuder på dig själv. Men att berätta motgångar och om livet hjälper och stödjer andra. Det man ger får man.

    ReplyDelete
  4. Tina: I'm trying to make the best of the painful situation. Have a great day stina

    Anonym: Oj, det är så många situationer att jag inte vet vart jag ska börja. Återkommer.

    Glenda: Men då tycker jag inte du ska fortsätta läsa den. Det här är en personlig, inte privat blogg.

    ReplyDelete
  5. Älskar din blogg! Toppen precis som den är!

    /Malin HBG

    ReplyDelete
  6. Jag tycker både du och din blogg är helt fantastisk... Jag får en aha upplevelse varje gång du visar ett nytt inlägg. Fantastiska foton och intressanta texter.

    Mvh
    Kristina

    ReplyDelete
  7. Glenda,
    Why so bitter? ......think it's spelled j e a l o u s y
    xx

    ReplyDelete
  8. Den där Voluspadoften är min personliga favorit - så underbar!

    /Åsa

    ReplyDelete
  9. Fina Stina! jag hoppas att operationen går bra och att du kommer på fötter snart igen!

    Jag ville bara fråga dig, angående tidsbokning hos dig- när är du tillbaka på kliniken?skulel vilja boka en tid hos dig innan slutet på denna månad!

    ReplyDelete
  10. kristina, malin, Rene: Tusen tack för era fina ord.

    Åsa: Jag tycker kombinationen av duvblå och aprikos är så tilltalande! Och så luktar den lätt och ljuvligt.

    Maja: Jag är tillbaka om två veckor men som vanligt är jag fullbokad men ring vår receptionist Marie, hon hjälper dig få en tid så fort som möjligt. Ibland blir folk sjuka och då kan man få komma samma dag om det går för dig. 08 441 81 48 vänligen stina

    ReplyDelete