Wednesday, November 10, 2010

The importance of family


Mamma, pappa och deras hund Chivas är här nästan varannan kväll för att stödja när det är som värst med smärtan och hoppet/energin mitt börjar syna. Jag försöker hålla tyst för tungan är fortfarande svullen och det gör ont att prata men det är mysigt att ha dem här och de ger mig så mycket kärlek och fixar och donar medan jag ligger i soffan. Mamma är givetvis orolig för att jag inte får i mig tillräckligt och trots att varje itvingad näringsdrycksklunk känns som knivar nerför strupen är det mysigt att bli ompysslad när man inte mår bra. Jag önskar alla hade en familj som jag. Det vore något jag önskar kunna skänka alla. 

7 comments:

  1. hej!gjorde samma operation för några år sen och ja..det är en outhärdlig smärta!Fy satan så ont det gör....som knivar i halsen och smärtan som strålar upp till öronen:(men håll ut!kommer ihåg att det var tungan jag hade ondast i mot slutet. Om några dagar är du bergis fit for fight igen:)
    Kram M

    ReplyDelete
  2. Gud så hemskt. Jag lider med dig. Jag vet inte om jag kommer att våga göra operationen själv. Jag har inte den underbara familjen du har, jag har bara mig själv. Det känns så bra att läsa att din familj finns för dig. Även om smärtan är outhärdlig så har du nästan hälften vunnet bara där.
    Ta hand om din familj. Jag önskar att jag hade en. Skickar stärkande energi återigen och önskar att du ska vara återhämtad till helgen så som du ville.
    Kram Silvia

    ReplyDelete
  3. Åh, att bli ompysslad och uppassad är det bästa av allt när man är sjuk. Kärlek är underbart! Jag håller verkligen tummarna för att smärtan ska börja ge med sig! Får man fråga varför du opererade bort mandlarna? Har inte upplevt att du ofta har halsont, men det kanske du har utan att skriva det här? I vilket fall som helst, krya på dig vackra Stina. Kram Lotta

    ReplyDelete
  4. Yes you are lucky to ave such a marvellous family helpung so much and it's true that not everyone has one.... it's sad I confirm.
    I signed Stina, but I saw there is already another one and I will change the name because we do not have the same ideas for the life and a lot of things. I'll sign Uta now.

    ReplyDelete
  5. Vilken fin familj du har :)

    Jag har en fråga dock, hoppas du kan ge dig tid och svara- I would highly appreciate it :)

    Jag ska beställa från Jan Marini on-line (bor på Island) Jag har normal/comb. hudtyp. Vilka produkter skulle du rekommendera Stina?
    Väldigt tacksam för svar!
    Krya på dig
    Astridur

    ReplyDelete
  6. La famillia är verkligen kittet som håller ihop allt i livet.

    ReplyDelete
  7. Votre père ressemble beaucoup au papa de Victora Silvstedt, avez-vous remarqué ???

    ReplyDelete