Saturday, November 20, 2010

Saturday pleasure


Att jag har berikats med världens bästa patienter - det har jag vetat sedan många år. Men i går på kliniken blev jag återigen överraskad när de mysiga systrarna/patienterna M & E kom förbi med dessa mysförnödenheter (de choklad/kanelbadade mandlarna är en hälsning från ovan) som en gåva för att jag återigen var tillbaka på kliniken efter operationen. Det har varit fullspäckat schema och återigen är det extremt fullbokat. Precis som vanligt. Mina arbetskollegor är som en del av familjen och jag får tacka min lyckliga stjärna för att jag är en mycket lyckligt lottad kvinna som har ett arbete jag brinner för och får nyttja mina kunskaper i en miljö som jag stortrivs i. 
Att en resa till Schweiz inkommer nästa helg och julstrapatser London om tre veckor ligger inom ramen gör ju inte känslan värre och att jag även väntar på en mycket fin present direkt från Italien med express till mig själv från ett av mina italienska favoritmodemärken är ju inte heller fy skam. Jag säger Peek a Boo så får ni som kan er modehistoria ana vad det kan vara och resten får helt enkelt gissa er fram.

Have a lovely saturday folks!

13 comments:

  1. Hihi! Jag gissar på en väska? :) Det förtjänar du!

    Kramar

    ReplyDelete
  2. Gissar på Fendis peek a boo väska! den är sååå vacker :)Vilken färg blev det?? mvh Eve

    ReplyDelete
  3. ohh Fendi. Härligt att du mår bättre.

    ReplyDelete
  4. Vad härligt med sånna kunder. Låter som om du har en mysig vinter framför dig. Underbart att du mår bättre. Kram Linda

    ReplyDelete
  5. Fendi peek a boo kanske? ;) Mums vad fint!

    ReplyDelete
  6. Åhh har du köpt en Fendi. Men det är du värd!

    ReplyDelete
  7. Hej Stina!
    Jag hittade en DVF wrap på NK i dag, en klassisk svart utan krage som jag så länge velat ha. Vet du om den funkar att tvätta i maskin på handtvättsprogram? Känns lite jobbigt om man måste till kemtvätten varje gång man haft den...

    Vänligen, Åsa

    ReplyDelete
  8. Sorry Stina I have problem with the "post a comment" from France. I have written 2 times already, but finally I am happy that you are better and find back your usual things of life.

    ReplyDelete
  9. Ahh, Måste ju vara fendis peek-a-boo väska. Fantastisk!!

    ReplyDelete
  10. Åsa. Jag tvättar dem i 30 grader i en tvättpåse. Det går hur bra som helst! Vad kul att du hittade en som du gillade. Har också köpt en ny med gula inslag men jag ska sy upp den lite bara sedan får den säkert en liten "walk in the city" bild i bloggen när det känns läge. Ha en fin kväll! /stina

    Uta: weird? I have no idea why? Try again!

    Alla: Nämen tänk vad rätt ni kan ha! I en utsökt, originell färg och vacker och lite kaxigt foder med guldhårddelar och fin färg på sömmarna ...

    ReplyDelete