Sunday, November 14, 2010

Status

Ja, som de flesta insett har jag fortfarande väldigt ont och har även mycket svårt att svälja. Otur eller om processen är sådan för vissa spelar ingen roll. Jag är så less på denna operation som never seems to end. I morgon skulle jag egentligen tillbaka till kliniken - men sjukskrivningen har förlängts några dagar och jag måste återigen uppsöka läkare för att se om allt står rätt till. Min plötsliga feber i helgen känns lite oroande beträffande infektion men jag tänker positivt och hoppas att det kan bero på att jag slutat med morfintabletterna efter elva dagars 24 timmars rus. Så nu står jag på höga doser paracetamol (Alvedon) och för en migräniker som mig med veckovana av betydligt starkare medikament vet jag inte om Alvedonen gör varken till eller från. Ont har jag fortfarande men samtidigt hade jag ont även med morfinet simmandes i blodomloppet så jag antar att det kvittar. För att inte dö av tristess har jag turligen ett helt bildarkiv i datorn att vila ögonen på. Som denna på mig och Tiger för några veckor sedan. Hur söt är han inte?

(cardigan: Chanel, skirt: Zara, top: Christian Dior, boots: Zara & bag: Prada)

10 comments:

  1. Yes Stina, you and Tiger are so cute and take your time before beginning your job... May be for some people it's longer and you are of these ones don't worry. In the meantime, we can look ât your former pictures and we always like them.... Better to sty quite ad wise still so days.

    ReplyDelete
  2. Jag sänder en krya på dig-kram! Jag opererade halsmandlarna när jag var barn, så jag minns inte hur smärtsamt det var, och nu när jag läser om hur du har mått så kan jag känna mig tacksam över det.

    ReplyDelete
  3. Fy FAN rent ut sagt! Jag hoppas att det finns en vettig anledning till att det fortfarande gör så ont och att de kan fixa till det illa kvickt! Det var nog tur att du gav dig på att äta upp dig ett par kilon innan operationen! Du kommer snart behöva göra om samma procedur igen :) KRAM

    ReplyDelete
  4. Tack Stina för svar ang örhängerna och din förvaring av smycken.
    Kände inte till Åsitas men har kikat runt lite på nätet och det finns ju massa snyggt! Så en sista fråga, hur är deras kvalité? Oxiderar det som andra oäkta metaller? eller håller det sig fint guldigt?

    ReplyDelete
  5. Sicken liten plutt han är Tiger. Helt underbart söt, speciellt på denna bild. Jag vet inte hur många ggr jag har kollat bilden nu, han är ju bara helt underbar. Du Stina, är som alltid stilig, klassisk och vacker. Ge Tiger en kram från mig, han är minsann en stilig herre att ha i sitt liv! Kram Silvia

    ReplyDelete
  6. Hope you feel better this morning Stina, and that your moral begins to be higher. All the best for you and a kiss to Tiger

    ReplyDelete
  7. Känner med dig Stina. Du är en stark kvinna och därför testar universum ibland hur mycket du klarar. Försöker sända några stärkande tankar til dig. Kram Lin

    ReplyDelete
  8. Kämpa !!!

    Snygg outfit dessutom

    ReplyDelete
  9. Uta: Yes I will and eat myself up a little now when I finely can chew again and eat better.

    Tobey: Jamen vissa har turen med sig då! Skönt för dig!

    Lotta: Idag är det grädde i allt och på det näringsdrycker i massor! Lovar. Kram stina

    Anna: Det är mycket bra kvalitet! Mina halsband gick på 3000kr styck så det är fina material. Jag har inte märkt att de oxiderar men det är heller inte smycken som används every day. Spruta heller inte parfym på dem så håller de hela livet.

    Chanel: Ja. Jag kan efter alla våra år tillsammans, jag menar han är ju en farbror nu, titta på hans perfekta lilla kropp och ansikte och tänka att det är en gåva att ha något så sött hemma.

    Anonym: Yes dear you! It all starts to feel much better!

    Lin: Ja det måste vara så. Men hur mycket ska man orka på ett år. En spådam sa till mig att 2012 ska bli lugnt ... jag hoppas det sker tidigare än så. Kram stina

    Freddan: Älskade kusin. Klart jag gör! Du känner ju mig. Puss

    ReplyDelete
  10. Skickar all den energi jag kan undvara till dig.. kram sara

    ReplyDelete