Friday, November 12, 2010

Ten days


Så är helgen här och jag hade den mest innerliga önskan att vakna upp och känna att allt nu är över. Men det verkar vara mer långdraget än jag vill ana. Fortfarande smärta, fortfarande extremt svårt att svälja och idag är vi ändå inne på tionde dagen. Jag börjar känna mig otroligt trött i kroppen, nästan lite febrig av matthet och på allmänt dåligt humör av att konstant vara hungrig och slut i systemet av den anledningen. Hoppas din fredag har det där magiska ruset som bara fredagskänslan kan skapa.

11 comments:

  1. Usch, jag lider med dig! Vet hur jävulskt ont det gör. Styrkekram till dig!

    ReplyDelete
  2. Stina it will be ok next week, it will turn out now and you will recuperate your strengths as soon as you eat a little. Keep quite and patient it is easy to say I know....
    Your love bracelet should help you to keep.....

    ReplyDelete
  3. Men kära nån! Ska det verkligen ta så lång tid? Det är ju bara ett par mandlar ;) kan man tycka i alla fall. Det enda jag kan göra är att dela ditt lidande i tanken och önska dig välmående inom kort. Stor kram till dig

    ReplyDelete
  4. När jag opererade bort mandlarna så fick jag infektion i halsen efter ett par dagar hemma och fick bli inlagd igen med dropp. Det är f-n värre än att föda barn den där operationen! ;)
    Du kanske ska kolla då inte har infektion? Tror det är lätt att få..

    Krya på dig!
    /S

    ReplyDelete
  5. Hej Stina!
    Jag har en tid inbokad hos dig på torsdag för läppförstoring, men med tanke på att du är sjuk så antar jag att du måste vila ut ordentligt. Finns det någon annan som utför dessa behandlingar på kliniken, om inte, vart skulle du rekommendera att jag gick istället?Kan bara under nästa vecka.
    Varma kramar!

    ReplyDelete
  6. Hurra för dig och dag tio! Nu vänder det! Nu kan det bara bli bättre. Jag minns att jag försiktigt började äta fast föda (fast det gjorde ont) efter operationen denna dagen, jag lovar dig - efter dag tio så börjar smärtan sakta försvinna. Stor kram till dig som stått ut alla dessa dagar och en muntra upp-kram kommer också här : )

    /Jenny

    ReplyDelete
  7. Fina Stina, hoppas att du känner dig bättre snart! Önskar dig också en härlig (och smärtfri) helg! Och så måste jag fråga.. Är det ett Love bracelet som dinglar på din handled?

    ReplyDelete
  8. Men din stackare... det här drog verkligen ut på tiden, jag hoppas så att allt ändå är som det ska?! Hade väl aldrig kunnat tro att en halsmandeloperation kunde åsamka sådant lidande :-( Jag hoppas på dag 11! KRAM på dig, hoppas du har lite mysigt på din fredag iallafall!

    ReplyDelete
  9. How do you fee today Stina?. Are pains less present?
    I think of you and you, think how it will be better after all that. No more angines,and cold.

    ReplyDelete
  10. S: Ja alltså jag börjar ana samma sak.

    Everyone: Still in a lot of pain and I am most certainly not well yet. I am so bored and frustrated like you have no idea. So sick of the pain. And sick of not being able to eat. Ahhhh ....

    Jenny: Ja, idag fick jag i mig potatismos med gräddsås. SÅ gott men AJ! AJ! aJ! Skönt att höra att jag är på rätt spår dock. Fick feber igår och idag och är lite rädd för att det blivit en infektion i det hela men jag håller tummarna.

    Natalie: Ja, det är ett Love Bracelet från Cartier men det min bästa väninna Linneas arm, inte min. Varm hälsning stina och jag längtar till ert showroom!

    ReplyDelete
  11. I've seen many of your blog entries and I hate to say: how can your dog photograph this well? so0ooo cute!

    http://burbailey.blogspot.com/

    ReplyDelete