Sunday, December 19, 2010

Christmas outfit


För mig brukar julaftonklädseln alltid innebära någon form av rödliknande strass - men i år tänker jag vara mer sober i form av klädnyansval. Jag införskaffade denna silkestopp som ger en gedigen och vackert dekolltage samt en matchande silkeskjol (båda från Maruschka de Margot) som sitter tight och formar sig vackert kring kroppen - trots att all julmat eventuellt får mig att ångra något så åtsittande ... nåväl .... 
Mina leopardpumps från Louboutin blir perfekta till och så också mitt krokodilarmband i guld från Kenneth Jay Lane.

8 comments:

  1. Very chic Stina, den där toppen kommer sitta som att den är gjord för dig!
    Jag kör dock all in i år, ha ha, bildbevis kommer...

    stor kram, minna

    ReplyDelete
  2. Love the shoes. I am still on the hunt for the perfect red dress. Hope you're having a lovely relaxing Sunday. I'm stuck at work.

    Dena x

    ReplyDelete
  3. Väldigt elegant ser det ut att bli! Varifrån kommer puffen? Den var så fin!

    ReplyDelete
  4. Du kommer att vara stunning som alltid!

    ReplyDelete
  5. Röd stass kan jag förstå, men strass låter lite väl Las Vegas för att fungera under ett julfirande.

    ReplyDelete
  6. Definitely something changes into yourself Stina! Mental and everything.
    Even your way of wearing... you always have been very posh and dressed on the right way (classical and chic), but for this Christmas you thought carefully what to dress to be perfect and corresponding of your actual serious mind.

    ReplyDelete
  7. Superbe le bracelet de K.J. Lane. Rare.

    ReplyDelete
  8. Minna: Ja det ser jag fram emot att se.

    Dena: Red is still the best for christmas, good luck!

    Nathalie. Den är uppsydd från Boheme på Östermalm.

    Hanton: Tusen tack!

    Mina: Om det är någon gång strass fungerar är det väl under julafton och nyår när man ska glimma ikapp med allt julgransklitter och alla önskningar. Men jag menade såklart stass.

    Uta: Yes I did this time Uta. Take care!

    Anonym: Merci! Yes, it is a very rare bracelet.

    ReplyDelete