Friday, December 31, 2010

Happy Birthday my love!


Inte bara är det sista dagen på 2010 (phu ...) och nyårsafton senare i kväll med härlig middag och fest med vänner - det är också min älskade, älskade systers födelsedag!!!

HAPPY BIRTHDAY LOVELY LITTLE SISTER LISSIE!
Min lillasyster är min finaste. Hon är en fantastisk människa, en fantastisk vän, otroligt modig i sitt sätt att se på livet och vägen hon ska vandra och inte minst så finns det få som känner mig så väl.
Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta!

(... och jag vill gratta en av mina bästa vänner Cissis lilla dotter Ella också som precis som syrran fyller år idag! Närmare bestämt 3år. Så det blir två kalas att närvara vid innan det är dags att svida om till nyårsklänningen.)


4 comments:

  1. Stina it is one of the most beautiful picture of both of you!
    Fantastic, all your love is inside this picture.... And so pretty together, yours parents must be very proud of the two sisters!
    Happy birthday to her, take care for you next year and stay the same for us. It's a great pleasure.

    ReplyDelete
  2. Vackert foto! :) Önskar dig ett riktigt Gott nytt år! XOXO Nicky ♡♡♡

    ReplyDelete
  3. Grattis på födelsedagen lillasyster Lissie!
    Jag fyller också år idag på Nyårsafton.

    Gott Nytt År
    Maria

    ReplyDelete
  4. Gott slut och gott nytt år vill jag önska dig. Hoppas du får en härlig dag. Kram linda

    ReplyDelete