Tuesday, December 7, 2010

Incognito


It is a very special day today.

25 comments:

  1. Hej fina Stina, du skrev för en tid sedan att något stort var på gång. Kommer du snart berätta? Nyfiken Dorothea...

    ReplyDelete
  2. You look so thoughtful... everything will be fine, promised.

    M.

    ReplyDelete
  3. beautiful photo Stina. What day is it? :)

    ReplyDelete
  4. Hej Stina,

    Din blogg är helt ljuvlig! Hittade den några månader sedan och har dess läst nästan dagligen. Älskar dina foton, du uppvisar vardagliga saker på ett mycket vackert sätt. Blir alltid på gott humör och inspirerad av din blogg.

    Varma hälsningar från en finsk läsare,
    Liina

    ReplyDelete
  5. Såå vacker du är på bilden!

    Varför är idag så speciell? Blir såå nyfiken :)
    Vad det än är hoppas jag du har en underbar dag!
    Kram

    ReplyDelete
  6. Du kanske fyller år,,en skytt som jag, jag fyllde igår,,

    ReplyDelete
  7. En blogg med stil, läser den varje dag, fina bilder och din hund är jättegullig varje gång han är på bild smälter mitt hjärta!!

    hälsningar från Karleby, Finland

    ReplyDelete
  8. Fantastisk bild på dig Stina!

    ReplyDelete
  9. Jättefin bild Stina! Lycka till...what ever it is :) , fast jag tror jag vet vad det kan vara ;) :)

    Kramar/Nicky

    ReplyDelete
  10. Everybody of your blog is very interested of what's happened today so special ?
    Tell us! we are waiting for the answer.

    ReplyDelete
  11. Hello Stina,

    What's happened today ? We are very curious to know (good) news we hope.

    ReplyDelete
  12. Har förlängt mina fransar med Xtreme Lashes och de håller lika fint nu efter 3 veckor, ska fylla på dem igen imorgon! Rekommenderar verkligen det om du vill ha långa och fylliga fransar och SLIPPA använda mascara. Jag är känslig mot de flesta mascaror så detta är verkligen räddningen :)

    ReplyDelete
  13. Dotothea: Nej jag kommer inte berätta för det är min privata grej.

    Lina: Tusen tack och välkommen hit!

    Uta: No. I don't want to tell the world. If I would like to Uta, I would. But I have a personal life and I intend to keep it that way. I share a lot of things, but not my personal life. Thanks for understanding.

    Anonym: Jag har testat Revita lash. Jag har ingen problem med att inte ha världens längsta ögonfransar, på mig blir det för mycket. Jag tycker det är vackert, sensuallt och elegant att ha lite kortare. Det blir fint till ögat. Långa och yviga passar på vissa men blir alldeles för mycket på mig. Tack för tipsen ändå.

    ReplyDelete
  14. Självklart respekt för att du vill hålla det privata just privat, men vad är då meningen med denna typ av inlägg, då är det ju inte heller helt privat och du gör bara dina läsare jättenyfikna, känns lite onödigt.

    ReplyDelete
  15. Anonym: Jag förstår och ska inte publicera liknande inlägg något mer. Det är inget stort och makalöst, det var bara en speciell dag för mig.

    ReplyDelete
  16. Jag tycker absolut att du ska fortsätta med dessa inlägg, om inte annat så vi får se dina fantastiska bilder!
    Det är din blogg och du bestämmer vad som skrivs och inte skrivs. Som läsare ska man inte alltid förstå allt, du skriver ju för din egen skull och inte för oss.

    ReplyDelete
  17. Håller med Susanne! Fortsätt och skriv Stina. Du berikar mitt trist liv just nu med dina bilder o text.

    ReplyDelete
  18. Håller också med Susanne!!!! You are great Stina! Ceep on do what you do on your blog.
    KRAM Sandra

    ReplyDelete
  19. Tjejer: Tack tjejer. Det är min blogg och gör gör som tur är precis vad jag vill med den. Tack för att ni förstår. Kram stina

    ReplyDelete
  20. I completely understand that you don't want to tell everything of your life Stina and it was really a sign of friendship my intention to know something happy in your life. Only this point, you look so excited about this joutney and you make us to try to guess also with te beautiful1's incognito picture.

    ReplyDelete
  21. Anna from DeutschlandDecember 11, 2010 at 8:38 PM

    Anybody can thing and also write what they want from a blog but even if this one is very good it's important to be coherent otherwise we read the newspaper less onfidential !!!!!

    ReplyDelete