Wednesday, December 22, 2010

Portobello road


Beautiful and dynamic Portobello road in London.

11 comments:

  1. Helt fantastiska bilder! Älskar hur du fångar ögonblicket och "ser" människor!

    ReplyDelete
  2. Åh. så otroligt vacker bildserie - som tagen ur vilket fotomagasin som helst.
    Ranunklarna på sista bilden är mina absoluta favoriter.
    God jul på dig Stina och tack för all härlig inspiration jag får av din vackra och tänkvärda blogg.
    Kram Åsa

    ReplyDelete
  3. Som alltid underbara fotografier. Portobello road är verkligen en fantastisk gata. Finns kokboksaffären kvar? Den låg på en tvärgata. Kvinnan som drev affären hade en minirestaurang längst in i butiken där hon serverade mat som hon valde ur någon av kokböckerna som fanns till försäljning.
    Tack för att du ger mig så mycket inspiration till att ändra mitt tankemönster. Det är svårt men blir lättare ju mer medveten jag blir om hur mina tankar påverkar mig och allt omkring mig.

    Kram Christina

    ReplyDelete
  4. Lovely!
    Visa inte bilden för Tiger för då kanske han också vill bli buren på bästa utkiksplats.
    Kram Angela

    ReplyDelete
  5. Nice pictures in my souvenirs... I prefer Notting Hill now less "mess" but I see that it as not changed so much only that we cannot buy anything wiht our actual tastes. Difficult to find a thing of good value. Anyway charming it's true.

    ReplyDelete
  6. Underbara bilder! Tack för att du delar med dig av dem.
    MVH Laila

    ReplyDelete
  7. Hej fina Stina!

    Vilka underbara bilder, du tar så fina bilder och det känns som att man är med dig i dina känslor på resorna du gör :) Känns så nära på nått sätt! Tack! God jul och gott nytt år!

    Kram E

    ReplyDelete
  8. Wow, där finns ju verkligen allt som jag drömmer om! Fina bilder!!!
    God Jul

    ReplyDelete
  9. God Jul till dig och din underbara familj!

    ReplyDelete
  10. Underbara bilder! Ville kika in och önska dig en GOD och MYSIG JUL! Kram Johanna

    ReplyDelete