Thursday, January 27, 2011

On my way


Det är lite stress här just nu. Geneve-resan i morgon, packa till den, jobb, hålla i en utbildning till kvällen, hämta upp klänningen som är på uppläggning, lämna Tiger till gudmor/gudfar, deadline på reportage och på det måste jag börja planera inför vår "baby-moon"nästa helg då vi åker till Miami, Trinidad/Tobago för att därefter segla i karibien och dess underbara, tropiska öar. Men det är så mycket som ska ordnas inför en lite längre resa och jag är i kombination med allt jag måste göra - trött och smått illamående även om jag egentligen inte ska klaga för jag ser faktiskt ljus i den här tunneln.
Vad som ska packas och vilka kläder som känns sköna och passande just nu är det mest krångliga. Vädret i Miami och ö-världen runtom är också lite ostabilt verkar det som och därför kräver packningen mer noggrannhet. Idag önskar jag sannerligen att det fanns betydligt fler timmar på det här dygnet.

(coat: Burberry, trousers: Warehouse, shoes: Christian Louboutin & bag: Miu Miu)

6 comments:

  1. Be careful Stina, it's cold without a shawl around neck particularly now....

    ReplyDelete
  2. du lyser vackra Stina!

    ReplyDelete
  3. Men åh vilka äventyr! Lova att uppdatera bloggen och Bon Voyage!

    Sofia

    ReplyDelete
  4. honey a baby moon sounds perfect, you, the baby and the father bonding even more.

    x

    ReplyDelete
  5. Tur att det är "lyxproblem" i alla fall, och lyckliga saker framöver! Själv åker jag snart till Sri Lanka! :) Trevlig resa sen då Stina!

    ReplyDelete
  6. Vilken härlig resa du går igenom hoppas att illamåendet släpper helt så du kan njuta fullt ut!!
    Love!!!
    Sanna

    ReplyDelete