Friday, February 18, 2011

Babymoon


In one of all the magical beaches in Barbados.

10 comments:

  1. Du ser ut att må mkt bättre nu! Hoppas att illamåendet har släppt! Själv släppte mitt 5 min efter att Lilly kom till jorden! Så härligt att ha fått livet tillbaks!

    ReplyDelete
  2. How many monthes are you ???
    Is it possible to go to the sea in February in Miami ??
    Well you look in very good shape and happy, Good luck to 3 of you now

    ReplyDelete
  3. Vilken fin bild! Det värmer i hjärtat när man ser er! Känslan att kunna glädjas för någon annans skull är härlig! Ha en trevlig lördag!

    ReplyDelete
  4. Such a beautiful photo Stina, one to show the baby once it's old enough.


    xoxo
    Dena

    ReplyDelete
  5. Anna: Mitt illamående har helt och klart blivit så mkt bättre. På morgonen kan jag fortfarande kräkas om jag inte äter frukost med en gång men annars går det inte att jämföra.

    Anonym: 5 month almost. Yes it is.
    Very warm and nice but not compareble to the temperature in the Carribean of course. The nights are still a little chilly in Miami.

    ReplyDelete
  6. Åhh vilken vacker bild på er! Du är så fin!!!

    ReplyDelete
  7. Åh, vilket fint kort sötnos !!!
    Ta hand om dig
    Kram

    ReplyDelete
  8. Åh vad vackert! Vackert par, vacker mage, vackert kort, vackert väder, en vacker själ! :) <3

    ReplyDelete