Friday, February 25, 2011

Stylish

From the soft and casual islands of Caribbean to the crazy sailing trip with the wild and west kind of ocean - we spent the last couple of days in Miami Beach and Palm Beach to visit M's cousin and his lovely girlfriend and also spent some time with parts of M's family who lives on a luxurious boat in one of Miami's many marinas (S and P - we long to make a trip with the whole family and that master piece next time!). The days were filled with pure pleasure; nice lunches and romantic evening dining and drinking. Casa Tua , The Standard and the Soho House all got visited. We shopped and enjoyed the magical condo that belongs to M's cousin. Thank you N and C for having us! It was pure pleasure and it felt like we were staying at one of the best hotels in town. The view still makes my heart stop and the decoration and the exquisite taste in the condo ... Connie, good work! We're looking forward to see you in Stockholm during summer!
It really feels as if it has been three trips in one because of the various enviroments we experienced. Lovely, chic, easy going and romantic to the more adventurous sailing were you live nice but easy to the more stylish and dynamic Miami.

But now we are back home. Thank you for following our journey!

8 comments:

  1. Åhh Casa Tua är fantastiskt!

    ReplyDelete
  2. Vad vacker du är, det strålar riktigt feminitet om dig! What a chic but yet such a classy woman!

    I wish you the best of luck!
    Thank you for telling me about the law of attraction, jag har verkligen kunnat vända den till min fördel!
    / Timothy

    ReplyDelete
  3. Härliga bilder!

    Jag har läst din blogg sedan lång tid tillbaka, men varit dåligt på att kommentera. Det känns så underbart att läsa om ditt liv nu och hur positivt du ser på ditt liv. Om allt tufft som du gått igenom och hur du ändå kan se att det var en mening med det. Det inspirerar mig och jag försöker verkligen använda mig av detta tänk i mitt liv.

    Stort stort grattis till din pojkmage!

    Kram Daniela

    ReplyDelete
  4. Välkommen hem och Grattis till gossen i din mage!
    /Kramar från helena!

    ReplyDelete
  5. Tyckte jag såg er på kungsholmen, visste ej om det var ok att komma fram och hälsa?

    Kram Hope

    ReplyDelete
  6. Fantastiska kvinna!
    Dina bilder är underbara och får mig som läsare att drömma mig bort från kylan. Jag skickar massivs med energi till dig och den lille inuti! The secret är helt makalöst fantastiskt, så bra att du påminner om tankekraften!

    Ta hand om dig och TACK !

    ReplyDelete
  7. Josephine: It sure is! Så romantiskt!

    Timothy: Tack för mycket fina ord!

    Daniela: Ja. Just nu känns allt värt det! Tusen tack för din kommentar.

    Helena: Tack!

    Hope: Jomen visst var det vi! Om jag hade en nougatbrun cashmerekappa och M hade en svart rock? Klart du kan hälsa!

    Anonym: Super! Det låter underbart! Tack!

    ReplyDelete
  8. åh vilka härliga bilder! Bra blogg :)

    ReplyDelete