Friday, March 4, 2011

Gräsänkling


Då jag är gräsänkling denna helg är det ett ypperligt tillfälle att spendera den med vänner och familj så mycket som möjligt. I veckan har jag lyckats (trots lite småsammandragningar) äta en underbar thaimiddag med Ingela och en hemlagad pastahistoria med Linnea. I kväll väntas parispartaj med Rebecca (en bil hämtar upp mig utanför min dörr som arrangerats i förväg, det kallar jag en bra start på kvällen) och i morgon är det släktkalas och sen middag med Corinne, Andreas och andra härliga människor. 
Min älskade man må vara saknad - men medan han njuter av skidåkning i franska alperna passar jag på att spendera denna helg på absolut bästa sätt. Om solen sedan skulle besluta sig för att skina hela helgen, jag och mamma provar barnvagnar och jag tillsut nu lyckas bestämma mig för vilken modell, den guldglimmande klänningen passar för kvällens sammankomst, magen känns bra, jag hinner vila när jag behöver - ja då är den en tiopoängare.

5 comments:

  1. I think that it's a good programm for an independant woman like you and you need to find back your friends and family also. I think that Paris is a restaurant and not the town... as I am not leaving in Sweden I dont' know.
    Good choice to stay in Stockholm anyway. How will you do for the next months to come ? Will you move to the flat of your M. ? Is he leaving near your home ?

    ReplyDelete
  2. Tänkte bara säga att gräsänla heter det för kvinnor, änkling för män ;)

    ReplyDelete
  3. Hej Stina, hoppas allt är bra med dig.

    Såg att du är gravid.. Grattis!! Hoppas att du får en fantastisk son och att allt går som det ska.. önskar er all lycka! :)

    Du har en urgullig hund och jag är själv ute efter att köpa mig en hund, men dock vet jag riktigt inte vart jag kan göra det.. vart man kan köpa små nyfödda hundar? Något ställe du känner till som du kan rekommendera? Vore till stor hjälp och jag vore självklart hur tacksam om helst om du kunde hjälpa mig då jag velat köpa mig en hund rätt så länge, men har inte haft tid så jag flyttat och så :)


    Må gott! Mvh Melissa

    ReplyDelete
  4. Installing Spring, sun and blue sky...
    ████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
    20% complete

    Fixar våren....
    Kramar från Västkusten

    ReplyDelete
  5. Yes Stina where is leaving your M ? You never mention it.

    ReplyDelete