Wednesday, March 23, 2011

Liberty


Efter ett underbart fikasamtal med min syster om livet, nödvändig självreflektion och livsutveckling svävade jag på små moln i solstrålarna utan vare sig handväska eller något annat att bära. Vinden tog sin frihet i mitt hår och allt kändes så självklart. Stunder som dessa kommer relativt sällan men när de tar sitt tag - är det så mycket insikter som kommer upp till ytan och jag gläds återigen åt alla livsupplevelser, möten, känslor och vad framtiden har att erbjuda.
I mitt huvud snurrade tonerna av denna.

(coat: Burberry Prorsum, tights: H&M mama & flats: Chanel)

5 comments:

  1. Ha en riktigt god natt, Stina.

    ReplyDelete
  2. Hej!

    Jag ar inget fan av bloggar sa jag laser dem inte oftai alla fall men jag trillade in pa din blogg for ca 1 ar sedan och sen nu idag och jag maste bara saga att jag fick tarar i ogonen av lycka for dig nar jag nu ser att du ar gravid och hur vacker som helst!
    Lycka till, du kommer bli en fantastisk mamma!

    ReplyDelete
  3. Pregnant or not you stay fashion and beautiful ans shining you look so happy Stina. It almost gives ideas how to wear.

    ReplyDelete
  4. Anonym; Tusen tack!

    Uta: Yes, important to stay yourself.

    ReplyDelete