Friday, March 18, 2011

Nightstand

6 comments:

  1. Så rätt. SÅ RÄTT!

    puss fina, ha en ljuvlig helg!

    ReplyDelete
  2. Vackert stilleben med de små sockorna som grädden på moset. Trevlig helg.

    ReplyDelete
  3. Hejsan!

    Jag läser din blogg dagligen sen ca 1 år tillbaka och tycker mycket om den.

    Jag är lite nyfiken på vem du är, var du kommer ifrån/växte upp och hur det kommer sig att du bestämde dig för att jobba med skönhetsingrepp?
    Är det lite av en slump eller något du bestämde dig för tidigt?

    Tack för en SUPERBRA blogg!

    ReplyDelete
  4. Nina:
    1. Du har ju hur mycket snygga heels som helst, men kan du gå i dem en vanlig dag (till/från jobb och under hela jobbdagen) eller är det mest "sitta i baren och se snygg ut"-skor?

    2. Vilka vitaminer och kosttillskott äter du? Varför?

    3. Har du några bra tips på nätshopping generellt vad gäller kläder, makeup, skor? (är just nu ute efter en klassisk flätstickad RL-tröja, i stil med den du har på dig på en bild här i bloggen från 2009)

    4. Jag har efter två täta graviditeter förfallit fysiskt och är missnöjd med mina lår + bak. Har ni på ellipse någon celluitbehandling eller något som kan hjälpa mig att få slätare, finare lår? Hur gör du för att ha snygga ben? (ser att du ofta har kjol/klänning och det skulle jag också vilja ha i större utsträckning)

    5. Hur stort bor du?

    6. snusar/röker du?

    7. Hur känner du och Taru varandra? Och hur känner du RebeccaS?

    ReplyDelete
  5. Vilket lugn och harmoni :D. Kram Linda

    ReplyDelete
  6. Minna: Hope to see you soon!

    Anonym: Jag kommer från Stockholm och jag blev personligt rekryterad till en förfrågan om jag ville vara med och starta upp en estetisk klinik. Så startade min bana. Jag har alltid varit driven och hungrig på att tjäna mina egna pengar - men att jag skulle hamna inom denna sfär hade jag nog aldrig kunnat förutspå. Men nu har jag det bästa av två världar då jag får kombinera den klassiskt medicinska delen med att vara kreativ.

    Nina:
    1. Jag har många snygga heels med en regel när jag köper dem, de ska vara sköna och bekväma. På jobbet borde jag ha mer foträta skor men det är så trist så oftast hat jag boots eller ballerinor.
    2. JÄrntillskott för att jag är gravid och Pure Acai som är ett fantastiskt kosttillskott som innehåller allt viktigt inklusive fettsyror.
    3. Ralph Lauren är bästa att köpa direkt i USA där utbudet är väldigt stort. Men annars kan du gå in på deras nätsida www.ralphlauren.com och beställa till USA om du har en väninna som bor där som sedan kan skicka dem till dig. Annars får du ta dig till Ralph Lauren på NK, där kommer många av mina tröjor ifrån.
    www.net-a-porter.com är annars där jag handlar mest måste jag säga, men jag reser så mycket så det mesta inhandlas på mina resor om jag ska vara ärlig.
    4. Nej fi har ingen cellulitbehandling med Googla Bindvävsmassage, det är det enda som vid upprepade behandlingar i kombination med träning och rätt kost som fungerar. Jag har väninnor som testat och är nöjda med den behandlingsmetoden.
    Jag tar promenader men inte mycket mer, men tro mig jag har mjuk hud, celluliter och andra naturliga ting som alla kvinnor har, men jag lider inte lika mycket av det verkar det som. Alla har celluliter på rumpan så då tycker jag mest att det verkar jobbigt att slita sitt hår för att bli av med dem. Men rumpövningar är viktiga!
    5. Stort nog.
    6. Inte nu när jag är gravid men jag kan ta en ciggarett när jag dricker lite Rom helt klart. Men jag har aldrig vardagsrökt, bara när jag dricker alkohol.
    7. För att vi tycker om varandra, det är så man blir vänner.

    /Stina

    Linda: Ja, så som det ska vara.

    ReplyDelete