Saturday, April 9, 2011

During nights

The last weeks of pregnancy have been shifting me into a new system. Little A wakes me up at least three times a night by eager kicking, often up against the ribs, and other rumbling around. It's great to have such a lively creature inside of me - but it's incredibly difficult to get used to not sleeping continuously and not feeling energetic during daytime. Usually, I sleep very well and very deep all night through - but now I lie awake a few hours and feel unnaturally overspirited, yet feel drained when I wake up in the morning.
I guess it is nature's way of biologically prepare me to what is to come. Because in the closest of years - it will probably be just like this more or less every night. Breastfeeding, screaming ...
In other words; very little sleep ...

11 comments:

  1. Dont' worry Stna all is normal and of course, as usual, after delivery and looking at the beautiful baby, you will forget all incovenients of this preganancy. You stay beautiful, even more, you have a fantastic M aside, family et Tiger and I am looking forward to seeing you with nice smiling again. Each perturbation in life is difficult to manage we all know that. And not for the pleasure of a baby but for health reason for exemple.... But you are really well with your entourage. dont' forget it.

    ReplyDelete
  2. Vilken fin bild på dig! Håller tummarna att ni får en baby som gillar sömn på nätterna;)

    ReplyDelete
  3. Hej Stina!
    Först och främst vill jag önska välmående till både dig och ditt barn som du bär på. Sedan vill jag tacka dig för en underbar och inspirerande blogg.

    Jag har en fråga. Jag är 22 år. Jag har, under en längre tid, varit på jakt efter ett anisktsserum och/eller en ögonkräm (jag har nämligen anlag till synliga skrattrynkor runt ögonen). Vad gäller ansiktsserum eller så kallade askungekrämer så har jag läst i magasin samt på nätet. De serum som jag främst läst om har varit Estée lauders night repair serum samt Idealist. jag har även fått vittring av Clarins och Olays serum. Har du något serum som du kan rekommendera?

    Vad gäller ögonkrämer så undrar jag bara om du kan rekommendera någon till mig som har normal till blandad hy. När jag var yngre hade jag extremt torr hy.

    Tack så hjärtligt, Kramar Sess

    ReplyDelete
  4. Hey stina!

    Yesterday, I saw your Blog for the first time and I Love it! But I 'd like to understand all of it, so it would be great if all of your posts were in english!

    I wish you all the best for your pregnancy and the upcomming events, surely you will a wondefull mother!

    Hugs from germany
    Lisa

    ReplyDelete
  5. I'm soooo happy to see you writing in English. :) My Swedish sucks, Google translator isn't that great and I love your blog.

    ReplyDelete
  6. Du har så vackra läppar! Dina "naturliga" eller har du restylane? Om - hur många år har du använt det? Vem går du till? För du gör väl det inte på dig själv? Tackasam för svar!

    ReplyDelete
  7. hejsan, jag håller just nu i en foto tävling där Temat är "Valfritt" Var med och tävla och vinn fler läsare till din blogg!:)
    Direkt länk;
    http://detjagbrinnerfor.blogg.se/2011/april/foto-tavling.html

    ReplyDelete
  8. Uta: Yes it is normal. I already feel it coming, a little bit more tired feelings all them time more or less. But there will also be the biggest gifts of all which makes me gonna be so happy anyway I guess.

    Sess: Dessvärre finns det INGET ögonserum/ögonkräm som hjälper synligt mot kråksparkar eller linjer runt ögonen. De kan återföra fukt men det är aldrig medicinskat dokumenterat och bevisat. Det bästa är faktikt att injicera små doser av botox men nu tycker jag du är för ung för det än så vänta några år och använda tills dess vilket ögonserum som helst bara för att fukta huden. Lycka till!

    Lisa: Thank you very much and welcome to my blog! Hope you are gonna fine it enjoying!

    Anonym: Det är jag som har gjort mina läppar och det är ingen som får sätta fingrarna i dem. Nu har jag inte fyllt dem på nästan två år men då jag regelbundet injicerade Restylane på mig själv förut under flera år så har de fått vad man kalla ett semipermanent resultat. Vilket jag är mycket tacksam för.

    ReplyDelete
  9. Tack så hjärtligt för ditt svar! Haha jag har ingen tanke på att injecera något nu, så pass för tillfället ;-) Fortsätt med din fabolösa blogg och inspiration, i love it!
    Många kramar, Sess

    ReplyDelete
  10. Hej Stina!
    Jag har en liten fråga angående botox. Gäller det samma för botox som för restylane att området man behandlar blir semipermanent? / Linda

    ReplyDelete
  11. Hejsan!

    Gillar verkligen din sängstomme, var kommer den ifrån?

    Hälsn
    Charline

    ReplyDelete