Friday, April 1, 2011

Friday

I am getting bigger.

19 comments:

  1. Yay! Och vacker som aldrig förr!

    ReplyDelete
  2. Så vacker du är Stina, du strålar av lycka! Ha en underbar helg vackra vän.

    ReplyDelete
  3. Så fin!!! :) Själv hoppas jag på att bli gravid i år och bli SÅ glad när jag ser hur vackra gravida kvinnor är!!

    ReplyDelete
  4. Bigger but still pretty Stina !!
    You carry baby as it will be a boy, all in front. But you said it will be a girl ?

    ReplyDelete
  5. Åhh Jag blir så himlaglad när jag kikar in här
    Har följt din blogg länge och tyckte att det var så ledsamt med din kamp förr

    ReplyDelete
  6. Fiiin:) vad ska du göra denna fredag då? bra tips på bra fredagsgöra när man är leeedig?:) stor kram

    ReplyDelete
  7. Alltid inspirerande, och nu strålar du!

    ReplyDelete
  8. Hej Stina!

    Vad fin du är, jag är så glad för M skull att han har hittat en vacker och intelligent svensk tjej! Tråkigt att du inte är sugen på att flytta till Zürich, det hade varit roligt med en svensk bekantskap när jag flyttar dit. Ta hand om dig och hälsa M (som redan vet att jag läser din blogg).

    Helena

    ReplyDelete
  9. Du är så vacker!!

    ReplyDelete
  10. STINA,
    You look Fantastic!!!
    Love
    R. xx

    ReplyDelete
  11. Drömmen är att få se ut så som du den dagen det blir dags!!

    Lycko önskningar
    Från en ung tjej

    ReplyDelete
  12. How do you stay in such a good shape during pregnancy? /Macy

    ReplyDelete
  13. Jenny, miriam, FM, Peace in mind, Isabella, Emma: Tack, tack!

    Malin: Då hoppas jag också för din skull! Hoppas, hoppas!

    Uta: No! Not a girl, it is a little boy! take care

    Att ha det gott: Ja, det är en underbar vändning ...

    Emelie: Härlig middag med vänner skulle jag gärna anordna om jag inte satt och väntade på M som kommer med fredagsflyget. Då är vi båda trötta och myser i soffan. Men hade jag inte varit gravid hade en grogg suttit bra och härligt umgänge.

    Helena: Hej! Jag har hört talas om dig från M, vad kul och modigt att du ska flytta - jag är så familjekär att det för nuvarande är svårt att tänka mig och ska vi flytta skulle jag hellre vilja ta mig till soligare och varmare ställen. Men att jag hänger mycket i Zurich och förmodligen kommer göra i desto längre perioder när jag är mammaledig är självklart och då kanske vi ses?

    Rene & Dena: Thank you wonderful girls!

    Ung tjej: Då blir det så vet du.

    Macy: Well because I've been feeling sick for four and a half month into my pregnancy, and then now at six month got the SPD (foglossning in Swedish) I haven't been working out (as I usually do at home, very easy things) since I got pregnant. But I eat a lot and often, both healthy and non healthy, normal food I would say, whatever feels right for the moment. I also make sure to have strawberrys, apples and veggies everyday even more now when I carry a little life inside of me. Else I walk as much as I can when the pain in my right leg from the SPD is not to aggressive. No diets or anything - I think that should be forbidden during this time of life, the focus should be on your own wellbeing so the baby get what he/she needs.

    But the genes from my mother is quite good I would say ... when It comes to being pregnant. Take care/stina

    ReplyDelete
  14. Du är ju hur vacker som helst !!
    Strålar !!
    Ta hand om dig vännen, och jag är så glad för din skull.
    KRAM

    ReplyDelete
  15. Åh vad vacker du är Stina, gratulerar till graviditetet. Stor kram!

    ReplyDelete