Wednesday, April 6, 2011

Friends

Efter en hormonstinn helg med känsligheten fastklistrad på skinnet - kommer längtan efter dessa lediga onsdagar som ett evinnerligt sug att få ta hand om mig själv, göra saker i min egen takt och styra över varje timme precis som det känns för stunden och bara följa hjärtats röst till välbefinnande och själslig stimulans. Att dessutom få umgås med några av mina närmsta vänner, dela sorg och lycka - och hinna med långa samtal med några andra, gör bara tacksamhetens dunkande slag tydligare och tydligare. Får vi också den lägenhet som vi vill ha just nu och det strålar sol i helgen, kommer jag förmodligen skutta fram i livet från och med nu. Trots foglossning och allt.

9 comments:

  1. Ni är fantastiska ;) . Jag håller med, sedan jag blev gravid så har livet pratat till mig på ett sätt som verkligen visar dess ytterligheter. Det har varit dödsfall och gravidnyheter, liv och död om vartannat. Men de har två skillnader och det är att delad glädje är dubbel glädje och delad sorg är just att vi delar den, bär den tillsammans.
    Kram

    ReplyDelete
  2. Stina, jag måste bara säga att din blogg är helt fantastisk! Det är så fina bilder i den och din energi är så positiv!

    ReplyDelete
  3. Vad glad jag är att det går så bra! Mitt i turen kan ju alltid oturen slå till och det skulle vara olyckligt. Särskilt när man är gravid. Hoppas hela graviditeten går bra och att Lizzie har det bra på Bali! När ska hon komma hem och vad ska hon då göra?

    ReplyDelete
  4. Stina did you make something again to your mouth ? It looks very pumply again or may be this is the picture showing this marvellous mouth ? When do you expect to visit ou receive visite of your "love" to accomnpany you with your pregnancy ? You dont talk about him since a long time.

    ReplyDelete
  5. Härligt Stina! Jag håller tummarna för att ni får den!

    Och Sandra: ja ni är lyckliga som har någon att dela allt med, jag är lycklig å ETA vägnar. Det gör allt så mycket lättare ju! :)

    ReplyDelete
  6. Hej undrar om du har lite tips om hur man ska gå tillväga om man är intresserad av att läsa injektionsteknik. Måste man vara kopplad till någon klinik? Och då få delegation via läkare där? Det verkar så komplicerat när man läser om det. Tack, ssk Anastasia.

    ReplyDelete
  7. What a beautiful photo Stina. Sending you a big hug and hoping you and baby are both well. You look amazing with your bump. x

    ReplyDelete