Tuesday, April 26, 2011

In love with animals

It was hard for me not to steal one of those freshly born, furry little lambs and bring back home. But M assured me that we would have enough work as it is, a little lamb on top of our coming newborn would probably not be the best idea.
But if M's parents wouldn't care so much of their own cats, that little elegant, female Siamese cat Mia or the more cuddly, grey striped Ness (that actually is my favorite) - perhaps one would inadvertently slip into my suitcase next time ...

(cardigan: Wera, necklace: Marni & ballets: Chanel)

11 comments:

  1. I LOVE LOVE LOVE these photos! They make me happy!
    I hope you had a lovely time!
    xx

    ReplyDelete
  2. Vilka underbara bilder. Hoppas du mår toppen. kramar Linda

    ReplyDelete
  3. Ooooh what cute pictures! I love the one of you and the cat, so sweet.

    xx Seph

    ReplyDelete
  4. Really really beautiful pictures and it's a very good thing more to your personality to see that you love animals, as I do.
    You are not only a very pretty woman Stina a very nice person.

    ReplyDelete
  5. Stina, en fråga! Hur går det med din migrän nu när du är gravid? Får du ofta anfall och vad äter du då för tabletter med tanke på att att man inte får äta allt möjligt under grav! All lycka till, kram

    ReplyDelete
  6. Seph: It is my favorite also! She has such a petite little face that little Mia.

    Anonym: Så mycket bättre. Första delen fick jag några migränanfall och då fick jag ta Imigran och Naproxen istället för mina vanliga starkare Relpax och Treo Comp. Men jag har bara haft två migränanfall och de var inte lika intensiva som vanligt och höll inte på ett dygn som annars. Svår huvudvärk kan jag fortfarande ha flera dagar i rad men då tar jag 2 Alvedon eller 2 Naproxen och en stark kopp kaffe. Det skulle aldrig funka tidigare men under graviditeten har det funkat då smärtan inte varit lika stark. mycket märkligt. Det har varit ljuvligt att få slippa min vidriga, ångestframkallande migrän som jag annars slåss med hur ofta som helst.

    ReplyDelete
  7. There's a beautiful "Mamma" feeling that blooms out of these pictures...

    M.

    ReplyDelete