Sunday, April 3, 2011

Saturday walk

7 comments:

  1. Stina, du måste titta in på våra Stiliga Studenter, http://www.StiligareStudenter.blogspot.com. Uppdaterat med en ny stilig student!

    ReplyDelete
  2. Hejsan Stina! Du har en fantastisk blogg som jag tittar in på varje dag, även om jag sällan lämnar någon kommentar. Du är en stor förebild och jag uppskattar allting som du skriver om i bloggen. Anledningen till att jag skriver (förutom att berätta hur fantastisk jag tycker att du är) är att jag har en fråga angående Jan Marni-produkterna. Nu kan jag tänka mig att du överröses med frågor gällande dessa, så jag förstår om du inte vill svara en 1000:ende gång. Men jag ställer frågan iaf:

    Jag är 23-år snart och har under många år haft problem med min hy. Är det inte finnar så är det min Seborré (eksem) som gör livet tråkigt. Jag har prövat allt och lite till och ingenting fungerar i längden. Jag har fått preparat utskrivna från läkare och antibiotika fungerar såklart, men det är inget som jag kan gå på i längden såklart. P-piller har hjälpt mot finnar, men min seborré kommer alltid tillbaka. Till min fråga då; jag undrar om du tror att Jan Marni kan vara något för mig? Nu är jag student så jag känner att jag inte vill lägga ut de pengarna om det inte kommer att fungera. Ursäkta om du får miljoner frågor, jag är bara så trött och frustrerad på min hy. Tänkte att jag kunde fråga dig.

    Tack igen för en underbar blogg!

    ReplyDelete
  3. Stina! Jag har följt din blogg i flera år men av någon anledning har den fallit i glömska senaste månaderna. Så tittar jag in här och ser att du är gravid! Åh vad glad jag är för din skull, blev alldeles varm i hjärtat! Önskar er all lycka i världen.

    kram

    ReplyDelete
  4. Matilda: Vad fint skrivet. Absolut stina_auer@live.se

    Just about me: Det tror jag absolut. Min mamma hade för två år sedan liknande eksem i ansiktet och jag gav henne de produkter från JM som jag vet hjälper och idag är alla problem borta. Men du måste boka in dig för en konsultation så att vi/jag får se hur du ser ut. 08 441 81 48. Lycka till!

    Aura: Visst är det underbrat! Välkommen åter!

    ReplyDelete