Thursday, June 16, 2011

Last night before the move

Tonight is the last night in my apartment - and tomorrow is a brand new start.
I am going to take my lovely STOKKE pram and walk those 200m to our new, bigger condo while the moving firm takes care of the rest. It feels truly amazing and so exciting to be able to move in, decorate and cocoon for our new family in our beautiful place. And it is going to be such a peaceful feeling to have done this once and for all - and then being able to just relax during the little time left before little A decides to arrive.

So today is all about packing the last things and hope that my migraine stays calm.

12 comments:

  1. Härligt! Skönt att ha ett hem till A som också är ert hem som ni har skapat tillsammans. Lycka till! /Angela

    ReplyDelete
  2. Hej Stina,

    Jag har en blogg som bara handlar om min stora passion - HOTELL.

    På bloggen har jag en serie som heter Ditt favorithotell - http://www.hotelladdict.se/category/ditt-favorithotell-2/

    Har du tid och lust att svara på mina frågor blir jag jätteglad!

    1. Nämn ett favorithotell och berätta varför.
    2. Vad måste finnas i hotellrummet?
    3. Vad vill du hitta i minibaren?

    Ha det bra - vänliga hälsningar

    Charlotte Raboff
    www.hotelladdict.se

    ReplyDelete
  3. Min epost: sleepwell@hotelladdict.se

    ReplyDelete
  4. Vad skönt för er att få komma i ordning. Det är ju en del av graviditeten - att förbereda för den nye familjemedlemmen på bästa sätt. Nu kan ni göra det i lugn och ro. Lycka till !

    ReplyDelete
  5. Oh, how wonderful piggy!

    Laura

    ReplyDelete
  6. Lycka till med det nya hemmet! En underbar känsla att få inreda sitt nya hem. Ska ta mig förbi din utställning någon dag här fram över. Ska bli spännande att se. Funderar också på att ordna en utställning med mina london bilder.

    ReplyDelete
  7. So you will be very near from your family, it's fantastic.
    We are looking forward to seeing a little bit of your new home.

    ReplyDelete
  8. Lykke til med flytting og nytt hjem!
    Fin torsdag :)

    Hanne

    ReplyDelete
  9. Gud vad mysigt. Lycka till imorgon. kram

    ReplyDelete
  10. Hey stina!
    Does M move with you and for good to Sweden? What are your plans for the future?

    Kiss from Germany
    Lisa

    ReplyDelete
  11. Anonym: He comes every thursday or friday and leaves monday or tuseday morning. He is still working in Switzerland and has an apartment there aswell.

    ReplyDelete