Wednesday, June 1, 2011

Sometimes

Six weeks to go and although I use my balerinas or sneakers most of the time, there are times when I try to forget about the pain in my legs and back and wear a pair of heels if the distance is very short: like a couple of days ago when the typicial warm-but-chilly-the-next-minute-kind-of-weather decided to hit the swedish summer and the occasion needed a little dressing up.

(Cape with gold studs on the shoulders and boots: Nelly exclusive, bracelet: Mulberry & bag: Chanel)

16 comments:

  1. Oh I admire that you can walk in very high heels whilst so close to the due-date :) You look pretty too!

    xx Seph

    ReplyDelete
  2. Men JÖSSES vad snygg du var! Det är så coolt med ditt hår också, på bloggen har det sett ut som det varit kort ibland, så jag blev så förvånad när jag såg dig på TV med långt. Du hade ju magen så jag fattade att det inte var gamla bilder. Strunta i vad någon kommenterade här om dagen, ditt hår är skitfint, hela du likaså!

    ReplyDelete
  3. Åh så tjusig du är på fotot OCH håret snyggt;-) lite så jag menade;-)

    ReplyDelete
  4. gud, du är alltid så himla snygg, stina!

    ReplyDelete
  5. Superfina skor! Lite otippat och inte direkt likt dig, på ett bra sätt.

    ReplyDelete
  6. Underbar outfit och gud vilka läckra skor. Kram

    ReplyDelete
  7. Du är så fin Stina!

    Jag undrar vilken storlek har du beställt på dem här skorna? Jag lästa att dem är rätt stora i storleken så jag är lite osäker...

    Ha en fin kväll/helg!
    Fruzsi

    ReplyDelete
  8. Men varför har du klackar om du har ont? Hjälp mig förstå..

    ReplyDelete
  9. Sephira: It was for a very,v ery short while ... Thank you for the kind words!

    Jenny: Tusen tack för dina varma ord. Jag har liksom aldrig hållit på att fixa och trixa med lockar och föning särskilt mycket i mitt liv. Jag tycker oftast att hår ar finast som det är. Sedan tas många "outfit" bilder eller spontanbilder på mig när jag är ute på stan eller liknande och vinden lekt med håret eller om jag jobbat en hel dag. Då är håret kanske inte lika fint - men så ser jag ut mestadels av tiden.
    Nu var ju meningen att vi skulle vara lite snyggare för tilfället krävde det.

    Monica: Se kommentaren ovan.

    Alla: Tusen tack för er finfina kommentarer! De värmer!

    Fruszi: Det är faktiskt lite stora. Detta är en 39:a och jag had enog kunnat ha en 38:a eler en 38 1/2 om det fanns. Men en sula så går det bra.

    Anonym: För att man ibland ska klä upp sig och ska vara snygg och har man då enr edig man att luta sig mot och en taxi som väntar funkar det. Därefter satt jag mest. Men det kan nog inte vara så konstigt att förstå att även om jag är gravid vill jag ibland bära klackar.

    ReplyDelete
  10. Gud så snygg outfit! Är det en cape du har på dig?

    /C

    ReplyDelete
  11. Absolutely beautiful !

    ReplyDelete
  12. Vacker som en dag!!!
    Och skorna är WOW! :)

    ReplyDelete