Friday, June 3, 2011

stina auer's photo exhibition 2011


Välkommen att närvara vid min första fotoutställning någonsin med 12 stycken utvalda fotografier.

Utställningen kommer sitta uppe i tre månader med start den 11 juni kl: 17.30
Vid öppningen serveras dricka och tilltugg och jag kommer givetvis närvara.

Alla foton är till försäljning.



 
När: 11 juni 2011
Var:
Kungsholmstorg 10, Stockholm, Baby Revolutions lokaler.
Tid: 17.30 

Jag skulle bli mycket glad om du och dina vänner, familj eller kanske partner vill svänga förbi denna lördag och det vore även bra om du kunde OSA din medverkan till stina_auer@live.se

Illustrationen av mig till min fotoutställning har Liselotte Watkins gjort, en av världens bästa, härligaste och mest erkända modeillustratör.

Hoppas vi syns!

11 comments:

  1. Stort grattis till utställningen, Stina, vad härligt för dig! Du är verkligen duktig! Jag hoppas ta mig förbi utställningen, jag ser fram emot att se dina fina bilder "live". Lycka till, kram!

    ReplyDelete
  2. Spännande! Hoppas det går fantastiskt- vilket jag är säker på att det gör! Hade gärna kommit och köpt någonting men befinner mig inte i Stlhm då.

    ReplyDelete
  3. Vad kul Stina! Är ev bortrest den helgen - men om inte så mailar jag dig.
    Ha en trevlig helg!
    Stor kram Angela

    ReplyDelete
  4. Men åh vad roligt. Stort grattis till utställningen. kram

    ReplyDelete
  5. Is it a design made by you and your representing Stina.?
    Not possible to come there but later I hope to see photograsphs.

    ReplyDelete
  6. Intressant o spännande! Lycka till!

    ReplyDelete
  7. Önskar att jag hade kunnat komma dit men jag hoppas få möjlighet att se dina fotografier senare i sommar istället. Kram Linda

    ReplyDelete
  8. Stort grattis till utställningen! Tänker svänga inom när jag har vägarna förbi Stockholm i sommar.

    ReplyDelete
  9. Alla: Tack alla! Jag hoppas ni som kan kommer på lördag, och resterande får kika förbi när ni kan!

    Varm hälsning
    stina

    UtA: Yes, It is a photo exhibition held and done by me with my photos.

    ReplyDelete
  10. Hej! Åkte dit idag för att se utställningen innan jag lämnade Stockholm och då jag inte hann förra gången. Där skulle vara öppet varje dag, men där var definitivt inte öppet idag! Så det kändes snopet. MVH Laila

    ReplyDelete
  11. Laila: Neeeeej, så trist! Jag är så ledsen för det men ändå så tacksam för att du tagit dig tid att åka dit trots att det visade sig vara stängt. Tack!

    ReplyDelete