Wednesday, July 13, 2011

Gorgeous, motherly lingerie

When you have all the time in the world to just relax and do whatever sounds promising and interesting for the moment - you find some great information surfing the internet and get all those answers on everything you've always wondered about, but didn't find time to explore.
The other day I realized that I now know as much about the birth and pregnancy as I possibly can and I turned my brain cells to something less informative, yet equally important: nursing bras.
Sure, I've got two beautiful ones that I wrote about HERE - but when I saw this page's lovely, decorative and colourful beauties ... I just knew I had to get one more. Three nursing bras is what most mothers recommend, so I obviously was missing one. I just hope that they were as comfortable as good looking and I will be very pleased.
So guess my surprise when I got this nice parcel today (after one day) with this eye candy and it was even more comfy then the other two I have.

So for you mothers or mothers to be, I can highly recommend this page if you want really nice fitted, gorgeous looking nursing bras that are as stunning as stable and comfortable.

12 comments:

  1. Kul att du tipsade om något de flesta har råd med!
    Hoppas söta lilla bebben kommer snart, ska bli kul när du visar första bilden :-) All lycka!

    ReplyDelete
  2. It's very easy to be happy for you because you have also shared the unfortunate times with us... Otherwise I'd probably be green of envy.

    I'm already 34 and I've always postponed family plans to pursue my career. Now I've tried to get pregnant for a year and I've got three miscarriages. It is sooooo disappointing and depressing.

    Anyway, I wish you all the best in your delivery. Somehow I've got a feeling that after all the hardships, you've been given good luck with this pregnancy. :)

    ReplyDelete
  3. Stina, hamnade av en slump på din sida för ett tag sedan och har nyligen fått upp ögonen för den igen: Du är så otroligt vacker på alla sätt och en riktig "livs-inspiratör", när jag läste att du var gravid blev jag lycklig och jag följer dina inlägg med spänning. Jag hoppas en dag kunna hitta den kärlek som du och M har - och kommer att spara diverse av dina länkar till mitt framtida liv. Önskar er all kärlek, lycka och hälsa.
    /D

    ReplyDelete
  4. Super fina, tack för tipset!:D

    Och här kommer ett litet mammatips från mig igen - Visserligen är det galet nära ditt bf-datum, men köp inte för många amningsbehåar innan förlossningen, för det gjorde jag och jag kan inte ha någon av dem längre...

    Kram Sophie

    ReplyDelete
  5. Sexy at anytime even pregant a lot............
    Happy man!

    ReplyDelete
  6. Tack Stina jag var in och beställde direkt!

    ReplyDelete
  7. Kolla in denna sida,sexiga ammnings bh-ar,fran NZ,vet inte om dom leverera till Sverige.Tycker det ar bra att det finns fina underklader till mammor,you can still feel & be a sexy mama!
    wwwhotmilklingerie.co
    Anna

    ReplyDelete
  8. Hello Stina, what camera do you use?

    ReplyDelete
  9. Tänk på att beställa amnings-BH i två-tre kupstorlekar större än normalt -när mjölken verkligen rinner till efter ngn dags amning växer boobsen explosionsartat (..o make blir oftast lika glad som bebis;) Själv hade jag en ful beige lycra amningsbehå; det var den enda som räckte till back in the days..

    Puss, tänker på er/ tant E

    ReplyDelete
  10. Hej Stina,

    Læser din blogg och tycker du skriver fantastiskt och publicerar så vackra bilder. Du kommer bli en supermamma :)

    Væntar sjælv vårt 3:e barn nu i høst.

    Hoppas unerklæderna passar bra, jag kunde aldrig ha bygel då det var før obekvæmt och orsakade mjølkstockning.

    Lycka till med allt :)

    ReplyDelete
  11. Jag har många fler än tre bh'ar, viljet delvis beror på att lillen burpar upp en del mjölk när han ligger på bröstet och då vill jag snabbt kunna byta. Hot milk är väldigt snygga! Satsa på några bekväma att sova i de första månaderna också! Men som andra skriver, kan vara klokt att vänta till efter förlossningen! Amningslinnen är praktiskt på sommaren och mindre storlekskänsligt! http://oslopasvenska.blogspot.com/2011/07/jakten-pa-den-perfekta-amningsbhn.html?m=0

    ReplyDelete
  12. anonym: i am very sorry to hear that. But one day you will have your baby, in one way or another. Look at me. I'll send you lots of love and luck. Don't lose your faith.

    Sophie: Tack, de jag köpt är två str större så jag hoppas att de ska passa.

    Veronica: Grymt!

    Sousanna: For this pic: Canon 50D.

    Tant E: Yes my dear! Puss

    Karin: Det kanske ser ut som om dessa har byglar, men ingen av mina amningsbhar har byglar. Tack!

    Oslo: Jag har införskaffat några mycket fina liknande från Tiger som jag ska använda! Tusen tack!

    ReplyDelete