Saturday, August 20, 2011

Bump

Le petit amour de Maman

9 comments:

  1. how adorable is that?! have you decided yet whether you will raise Alexis with two languages (Swedish, French) or more?

    ReplyDelete
  2. anonym: He will actually have three languages from the beginning because I will talk swedish and english to him and M will talk english and french to him.

    ReplyDelete
  3. c'est de maman :-)

    ReplyDelete
  4. Åh så sött!!! Älskar när bebisar ligger så där.
    Vill passa på att tack för tidigare tips om att äta sushi på Shinjuku, var där igår och åt en fantastisk tallrik med sushi!

    ReplyDelete
  5. Jag tycker att det är jättefina bilder och inlägg du skriver om din son, men du inte knappt skrivit fem inlägg om något annat än alexis eller din graviditet på säkert 6 månader nu.. Kan du snälla försöka få in lite annat lite mer ofta, så blir säkert många bloggläsare jätteglada :) kram

    ReplyDelete
  6. Please for Christ sake help this poor boy from Haiti

    ReplyDelete
  7. Söt bild! =)

    Håller med anonym lite här. Jätteroligt med bebis och allting men kanske lite variation. Trots allt därför vi älskar din blogg =)

    ReplyDelete
  8. ååhhhhhh vad jag önska du jobbade nu, behöver boka en tid hahahah:)
    hur gör dom som är stammisar hos dig?
    kommer du inte ha en tid då man kommer unna boka in, först till kvarn,,,då hade jag sprungit som en galning till telefonen för att få en tid.

    ReplyDelete
  9. anonym och anonym: Jag förstår, kan också längta lite efter att kunna skriva om andra grejer men just nu är Alexis och jag 24/7 sammanbundna och jag gör inte mycket annat än kommer in i mammarollen och är mamma. Det är en underbar men stor omställning. Det blir bättre om några månader när han inte behöver mig exakt varje liten minut.

    Läs detta: http://awomanalifeablog.blogspot.com/2011/08/if-i-only-knew.html

    Anonym: Vi har inte riktigt bestämt än när jag ska börja arbeta igen ... Sorry.

    ReplyDelete