Thursday, August 4, 2011

Competition!

Wow, wow, wow! Since I've posted the picture of the new nursing bra I got (click HERE), I have been contacted by the company Glammom.se with the awesome possibility to have a competition where you can win an ensemble for YOU Lingerie, you decide which one. Two lucky women will win a set with beautiful and comfy nursing bra plus panties. (They can actually also be used by non-breastfeeding women ... )

To take part in the competition there are some easy things you need to do!

1. Become a Google friend of mine and a Blogloving follower (both on the left hand side of my blog or if you already are, just write your id-name in the comment field) and write a comment and motivation why you need to glam up your every day life with a nursing bra from Glammom.se.

The competition will run for a week and the two lucky winners will be announced next Friday!

Good luck to all of you!

24 comments:

  1. Ja nu tror jag att jag lyckats bli en google friend och en blogloving follower:) kommernterar här med för säkerhetsskull:) Måste bara börja m o skriva att dina senaste inlägg har varit så peppande på ett ärligt sätt för mig som gravid i v.37. Tack för det! Åter till tävlingen- Jag vill vinna en Lingerie Amber Plum. Varför? Jamen för att jag vill ju vara en glammom såklart när min bebis kommer o en månad….Och hur kan man inte bli det med denna superläckra BH. Amningen kommer att bli ett nöje!!!

    ReplyDelete
  2. i want to win, because i want to be the sexy mama for my men as usual! good looking underwear is a good pushing for a woman to feel good in her body, specially when she just have her birth done.

    ReplyDelete
  3. what a wunderfull picture! where is your necklace?

    ReplyDelete
  4. Hej!
    Vilken rolig tävling. Har lagt till dig på Bloglovin nu, och länkar till dig från min egen blogg. Men när jag försöker klicka på Google friend länken så fungerar inte det. =(

    Men jag vill gärna vinna en amningsbh från Glam mom för att känna mig sexig och fin även som mamma! Det är sjukt snygga BHar, särskilt Berry Monroe gillar jag.

    ReplyDelete
  5. Lagt till mig på båda ställena och håller nu tummarna för att jag i januari då vårt andra barn gör entré kan klä mig i samma bh som du på bilden. Under min förra amningsperiod som tog slut i maj hittade jag nämligen aldrig någon som var direkt snygg. Jag levde i amningslinnen och denna gången vill jag verkligen känna mig vacker under också, när man ammar mer än någonsin behövs det. Nu håller vi tummarna alltså.

    Måste tillägga att det än en fantastisk vacker bild i detta inlägget. Det är så mycket känslor i den.

    ReplyDelete
  6. Sitter här i vecka 34, med öronen fulla av nya uttryck. Amningsinlägg, avslag, beck, epidural, blöjhink, strier, efterbörd, åderbråck. Känner att lika många uttryck som kommit nya, lika många gamla har fått stryka på foten. Förspel, sexighet, sensualism, kroppskontroll. Tittar ner på två-packet amningsbhar från HM som ligger i knät och känner tårarna bränna bakom ögonlocken.
    Jag är hemskt gärna med och tävlar.
    Tack.

    ReplyDelete
  7. Hej!
    Min storasyster fick i lördags natt en liten frisk och pigg kille. Hon har gått igenom så mycket, b.la. flera missfall och har nu äntligen, 42 år gammal fått sin stora dröm uppfylld. Hon och hennes man är så glada och lyckliga.
    Att jag äntligen har fått en systerson är present nog till mig men att ge detta underbara set till min syster, ja det skulle vara så himla perfekt.
    Tack för en jättebra blogg, läser den varje dag!

    ReplyDelete
  8. Motivering?
    1. Älskar vackra underkläder
    2. Bebis kommer i oktober
    3. Eh... Ja, det var nog bara det?

    ReplyDelete
  9. Har lyckats lägga till via bloglovin nu, är inte jätte haj på detta än. Har varit inne och tittat på de underbara amningsbharna och man skulle ju kunna tänka sig ett flertal av dem. Jag är 29år och väntar min och sambons första barn och det hade känts underbart att kunna få känna sig vacker i sådana underkläder nu när man knapt känner igen sin kropp längre. Är ganska säker på att de skulle uppskattas av någon mer än mig här hemma med.

    ReplyDelete
  10. Hello!
    I am a pregnant woman in four and a half mounth.
    Why I want to win this set? Because in my country (Romania) the lenjerie for mum's is very 'sad' and makes you feel like you are not attractive. Sadly, i can not buy from internet because I don't understand swedish, and I don't think that Glammom delivers in Easthern Europe.

    ReplyDelete
  11. My sister's baby had dark blue eyes when he was born. They turned brown some weeks later. :)

    But I totally agree, your boy is beautiful!

    ReplyDelete
  12. HEJ STINA!

    GRATTIS TILL BEBISEN:) UNDRAR VART DU HAR KÖPT DIN HALSBAND? JÄTTE FIN ÄR DEN !

    ÖNSKAR DEJ EN MASSA LYCKA KRAMAR JOSEFINA

    ReplyDelete
  13. Josefina: På ett Kabbalahcenter i USA 2006.

    ReplyDelete
  14. Åh, hade ingen aning att det fanns så fina amnings-bhar. I november föds vår efterlängtade son efter ett hektiskt år med renoveringskaos och jobbstress. Jag skulle bli en överlycklig vinnare till en glammig amningsbh, det tycker jag att jag är värd. :-) Tack för en inspirerande blogg. /Caroline

    ReplyDelete
  15. tack för svar! vad står det på den då? mkt fin ... tack igen josefina

    ReplyDelete
  16. Jag skulle önska mig en Bella Cerise eller Amber Plum (såg att vissa storlekar var slut just nu men att de kommer in igen). Efter att ha haft en lite tuff amningsstart med lilleman så har vi nu fått full koll på amningen och jag är så stolt över att han och jag klarar detta! Jag har testat mig igenom större delen av det lättåtkomliga sortimentet på de vanliga kedjorna men då är glamorös det sista designerns verkar ha tänkt på! Att kunna känna sig fin även efter att man blivit mamma tror jag är viktigt både för mamma och barn! Följer dig både på Blogglovin och har addat dig på Google friends.

    ReplyDelete
  17. Först och främst vill jag bara säga att din blogg är fantastiskt rolig att följa. Du skriver bra och intressant och tar vackra bilder. Dessutom, grattis till en fin man och underbar son!

    Vi väntar tillökning i september och Alexander blir da storebror. Jag ammade honom i ett ar och bodde da i princip i tva amningsbh:ar fran H&M, en svart, en vit. Inte direkt glamoröst och jag kände mig verkligen trakig. Jag vill gärna vinna ett amnings-set fran Glammom.se, bada för min egen skull och för min pojkväns,han förtjänar att ha en kvinna som är fin innifran och ut.

    ReplyDelete
  18. Hei Stina! Gratulerer så mye med lille Alexis. Har fulgt deg en stund og synes det var inspirerende å lese om din graviditet, spesielt siden vi hadde termin samme dag. Jenta vår bestemte seg for å komme litt før tiden og vi ble foreldre til lille Filippa 2. juli:)

    Etter snart seks uker har størrelsen stabilisert seg og det hadde vært fantastisk å vinne en flott amme-bh og igjen føle seg flott! Er både Google Friend og Bloglovin Follower.

    Gleder meg til å lese videre om deg, Alexis og M!

    ReplyDelete
  19. Jag och min sambo väntar vårt första barn i mitten av September. Samtidigt håller vi på med en omfattande renovering vårt hus och mitt i detta kaos vore det helt underbart att få in en liten bit glamour i tillvaron.

    Följer dig på Bloglovin och har lagt till dig på Google friends.

    ReplyDelete
  20. Även om jag är en mamma,
    Är jag även din
    Ibland krävs det ett under,
    För att känna sig fin
    En vacker BH håller kvinnligheten kvar
    Även om jag går omkring och känner mig som Babar

    ReplyDelete
  21. Hej!

    Nu är du tillagd på båda ställena. :)
    Jag och min sambo behöver lite uppmuntran. Imorrn går vi in i 28:e veckan och inom bara någon vecka verkar det inte bättre än att vi måste flytta hem till min mamma då vi blivit av med vårt andrahandskontrakt. Dessutom verkar det nu som att min sambo inte kommer få förlängd anställning som tidigare utlovat. Som sagt, vi kan behöva lite uppmuntran och avslappning mitt i stressen och det är jag övertygad om att bh:arna från glammom.se kan bidra med. Både bebis, mamma och pappa kommer ha nytta av den. ;)

    ReplyDelete
  22. För att mina bröst nu i vecka 16 gått från 70c till 75e, jag behöver en ny BH!

    ReplyDelete
  23. I'm a breastfeeding mom from the Netherlands and I love this bra!!
    My son is 7 months old right now, but I'm planning on feeding him at least as long as his older brother (2 years), so I could use another pair of awesome breastfeeding-lingerie!

    Best wishes,
    Rolinka

    ReplyDelete
  24. Oops! I just saw that this competition was in August 2011.... My bad!!
    ;-)

    ReplyDelete