Monday, October 17, 2011

On the run

This weekend.
I truly felt like a modern and chic woman.
Putting my black things on.
With the leopard dress from Diane von Furstenberg in cashmere underneath.
Carrying Alexis in the Babybjörn and Tiger in the leash.
Leaving the pram at home and walking in the city.
Freedom when it's the best.
I could almost touch my own pride of being a mother.
It is the best thing ever.
And I think it makes us women even more beautiful.
To carry the title.
That one must live through the toughest battle to get.
Talk about R E S P E C T.

29 comments:

  1. Hej stina, jag är 32 år å tvåbarnsmamma, två små troll som kom till oss i tät följd. Underbart såklart men nu börjar jag känna mig ganska sliten i huden i ansiktet. Känns som linjer syns och den känns torr o trist. Har hört om kemisk peeling, är det nått du rekommenderar och tycker du att akademikliniken är bra? ( nu när du inte jobbar menar jag:-).
    Tacksam för svar.. när du får tid.

    Ha en härlig dag!

    ReplyDelete
  2. Stunningly beautiful, international high class you look like a movie star.

    ReplyDelete
  3. Fantastisk vacker. Du bär upp kläder på ett sätt som är sällsynt. Jag avundas Alexis som har en sådan välklädd och vacker mamma.

    ReplyDelete
  4. Hej Stina,
    Jeg havde præcis samme følelse, som du beskriver, i går, da jeg puttede min lille søn i BabyBjörnen og gik en tur i det smukke høstvejr (min søn er præcis 1 dag yngre end din). WOW hvor var det bare en FANTASTISK følelse!! Min lille dreng er mit et og alt, og i min nye rolle som mor er jeg mig selv i en bedre udgave end nogensinde - intet mindre!
    K.

    ReplyDelete
  5. Hej,

    Jag såg dig på stan i helgen. Smashing! Jag säger som ovan, du såg ut som en moviestar!

    //Nathalie. S.

    ReplyDelete
  6. Mycket snygga stövlar,vilket märke?

    ReplyDelete
  7. Snälla Stina, give the other ladies a chance! ;)

    ReplyDelete
  8. You looks so great. i love your style.

    ReplyDelete
  9. Verkligen flott!!!
    Man kan se att du ar stark och bar upp kladerna med bravur. Jag alskar din stil for den star for sa mycket mer an bara ett plagg!!!

    Ha en fin dag!!!

    ReplyDelete
  10. I LOVE your style. Yes what are the label of the boots, without baby in front of me... I dressed the same last week end.
    Black coat and the big bag. Of course your are most beautiful.... I even dont' mention it.
    XXX

    ReplyDelete
  11. Vad fina ni är alla tre!

    ReplyDelete
  12. Instämmer med alla positiva kommentarer du redan fått, det strålar om dig och du bär upp dig själv (och Alexis såklart) med en sån stolthet! Älskar dessutom väskan och handskarna.

    ReplyDelete
  13. Now that is CHIC! If I ever have children I want to be just as classy and put together as you. Absolutely wonderful!
    http://thegrandeurs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Wow, you show that also a young mother can be very chic et soignée :-) But I wonder if jealous or kind reactions predominated on the street?! ;-)))

    ReplyDelete
  15. vilken snygg mama : ) tack för en fin blogg Stina! Du lyckas fånga det vackra i livet i bild och text. Det är extra roligt eftersom min lilla dotter är i samma ålder som Alexis. Fortsätt inspirera!

    ReplyDelete
  16. You look gorgeous.
    But I think you sometimes send a weird message with your texts about being a mother. One can get the impression, that only a woman who is able to get children or has children is a real woman and that it is the only appointment for a woman to give birth to a child. I think thatis kind of mean for all the women out there who aren#t able to get children (for what reason ever).

    ReplyDelete
  17. Anonym: Det har mer med kompetensen hos behandlaren att göra än kliniken. Men en kemisk peeling är alltid bra! Så gå du dit om du vill! Lycka till!

    Anonym, Jennifer, Hope, Eleonor, Malinolary: Thank you from the bottom of my heart!

    K: Wonderful!


    Uta & anonym: Thank you! The boots are old from Salvatore Ferragamo I think.

    Sandeep: Thank you! I am sure you will, in a manly kind of way!

    Beatrice: Merci! I hope they were nice indead!

    Astridur & anonym: I really hope that my mother-talk does not missunderstands in the way that non-mothers are less beautiful/worthy or whatever. I adore women, all of them, mothers, non-mothers.
    For 4 years I was trying everything in the world to become a mother, maybe that is the reason towards my gratitude and the fact that I feel high on happiness.

    But women does not need to have children to be happy, happiness comes from plenty of different things, children is just one of the them.
    But for me, this little son has made my life fullfilled. And that is just how it is.

    But all of you women who are coping with trying to get pregnant, or chose not to have children - we are all the same. And my respect stands for all women. If you've read my blog for a longer time, before the birth and before the pregnancy you will know that for sure.
    /stina

    ReplyDelete
  18. Vilken snygg-mamma du är Stina. Wow! :)

    /Alexandra
    http://www.kakhusets.se

    ReplyDelete
  19. Hi Stina, i have an question. Your lip colar looks always so beautiful. What lipstick do you use?

    Susi

    ReplyDelete
  20. Jag langtar till min lilla bebis kommer, om runt 9 dagar :-) sa kan se hic ut igen men min Chanel vaska och babybjorn :-D ytligt jag vet, men bryr mig inte :-D

    ReplyDelete
  21. Uta: Did you wear the Vernis coloured Chanel to the black coat? Very nice if so. Can't wait until I have it in dark red. Beauty lies in the eyes of the beholder. Blink!

    Susi: The lipstick and pen is both from Chanel and called Postitano and the pen is called Tulip.

    Anneli: Det är inte ett dugg ytligt. Det är en självklarhet att man vill vara fin! Speciellt när man varit gravid och fått använda den yttersta spetsen av sin begåvningen och fantasi för att känna sig kvinnlig och härlig trots magen. Du har något underbart att se fram emot! Se till att vila nu de sista dagarna för du kommer behöva alla krafter i världen!

    ReplyDelete
  22. Just to avoid any misunderstanding, with my comment I was saying that you look so fabulous that other ladies can hardly keep up with you.

    I was not referring to your comment about being a mother and I don't share anonyms opinion in her comment

    Best regards
    - A

    ReplyDelete
  23. Astridur: Super! Phu ... Thank you very much! Love stina

    ReplyDelete
  24. Stina
    Jag menade inte att man bara ar lycklig nar man blir mamma utan att jag kan tanka mig att det ar en utav dem sakerna som gor att man kanner sig komplett, hel och lite mer lycklig. Jag ligger helt fel i tidepoken for att bli mamma men ibland vill man bara na lyckan och da kanske dela den nar man hor nagon ar sa lycklig over att vara mamma. Man kan langta, men inte vilja vara dar annu. Jag visste inte ens ifall jag ens kunde tanka mig att bli mamma forran for ett ar sedan. Att bli mamma ar inte min storsta prioritet utan att vara lycklig och forsoka gora andra lyckliga. Om barn ingar i den lyckan vet jag inte. Sokandet kan bara vara sa himla utrottande ibland, som du sakert vet. ;)

    All karlek till dig Stina!

    ReplyDelete
  25. Hahaha trodde jag skrivit helt annorlunda att jag pratade om att bli mamma o sa men ser att min kommentar endast innehaller beundran for din stil och ingenting annat. Den forgaende kommentaren som jag postade nyss trodde jag alltsa att du misstolkat men det var till nagon annan anonym ser jag nu. Lite klurigt med alla anonyma! Men jag bjuder pa den och tycker jag fick fram ett bra budskap i den forgaende kommentaren. Jajaja

    I ovrigt haller jag inte med anonym over huvud taget. Jag tycker du star for styrka, moderlighet och en stolthet att vara mamma. Ingenting annat. Du ar sa odjmuk gentemot de som inte kan fa barn ocksa just for att du forstar hur det kanns o ar. Att inte ha barn som kvinna ar ingenting fel- alla har varsin vilja och kvinnlighet.

    Ha en fin dag!!!

    ReplyDelete
  26. Kan inte ni anonyma kalla er ett namn så det går att skilja på er,-), postade ett kommentar igår som försvann men skrev ungefär att det verkligen är skönt att slippa barnvagnen i stan, så mycket friare och avslappnat det blir. Är ofta så trångt överallt och du tar dig fram så smidigt med lilla pojken så där:-)

    ReplyDelete
  27. Oh, and my comment referred to Astridurs first expression (which you misunderstood). I meant the same as her: You look so beautiful and I often experienced that other women react in a jealous or unfriendly way. This behaviour isn´t my caracter at all. I admire stylish people, but even more nice and affectionate people and having read your blog for several months I imagine that you belong to those people. Love Beatrice

    ReplyDelete
  28. Monica: I say the same, please use a name when you comment! It does not need to be your real name, but it it easier to seperate you If you regulary comment with the same name. Merci!

    Beatrice: I never took your comment in a negative way. Just so you know! I took it as a kind compliment! Thank you!

    ReplyDelete
  29. Love, love, love the boots! You look stunning as always.

    ReplyDelete