Sunday, October 30, 2011

Sunday in colours

We been having this relaxed and cosy Sunday, surrounded by the magnificent autumn colours in the nature.
This is one of my favorite seasons of the year. I love fall and I love to show my dear son all the beauty we have in our life if we just open our eyes and enjoy every little moment of it .
My mother always did that for me. Wherever we were or whatever we did, she always made me open my eyes to the beautiful things that we have in different environments as humans. She trained my creativity and always reminded me about the small things that are free for our senses to discover. Even today I very often hear her in the back of my head, reminding me to always look around and find beauty where you might think there is none.

(coat: Marc Jacobs, jeans: Lee, fur: Old, suede shoes: Don & Donna & bag: Fendi)

8 comments:

  1. It is very important to show to your little man the beautiful nature exsiting around us, even he does not realize really it will stay back in mind for future. When growing up it's the same thing, to show him museum etc etc. To "make" him eyes to beauty and culture. You are a perfect mother between fact that so pretty.

    ReplyDelete
  2. Jag såg dig och din familj igår på Häringe Slott. Du var lika söt i verkligheten ska du veta. Fin liten familj du har och kul att ni tar med den lille gossen när ni gör sådant. //Anna. E

    ReplyDelete
  3. Hej Stina! Undrar bara om du slutat använda din Stokke vagn? Man ser inte den på så många bilder längre.. undrar bara eftersom jag själv införskaffat en sån och ska ha barn nu. Den är väl bra? :) // Malin

    ReplyDelete
  4. Uta: I will try to do that as much as I can!

    Johanna: Tack!

    Anna E : NÄmen!

    Malin: Oj jo! Även under denna dag fast med bilbarnstolen fastknäppt i skelettdelen på vagnen. Den bästa vagnen någonsin och du kommer känna dig mycket unik i denna barnvagnskloning som råder.

    Emma: Tack!

    ReplyDelete
  5. Så otroligt sant. Det kan jag säga att jag och mina föräldrar har en riktig brytning i just sådana frågor. Genom att jag fått gå på universitet och träffat andra vänner har mina ögon på många sätt öppnats. Jag har genom kunskap och vänskap lärt mig att hemligheten är att se de där vackra småsakerna i vardagen. Det är det som gör hela skillnaden. Och så kommer pappa och "klagar", menar att jag måste ha det så bra, så lätt eftersom jag aldrig är särskilt negativ. Åh, som jag försökt få honom att förstå att det är ett val, jag väljer hur jag vill se på min tillvaro och då blir även de jobbiga stunderna lite mindre jobbiga.

    ReplyDelete