Wednesday, October 19, 2011

Sweet moments

Lovely moments with Becca and Alexis.

17 comments:

  1. Så underbart. Livskvalitet när den är som bäst. //Liv. J.

    ReplyDelete
  2. Beautiful mother, beatiful friend, beautiful son. You are a blessed woman. And you look so kind. And natural. Kisses from Berlin :*

    ReplyDelete
  3. Hejsan

    Jag såg er tre igår på Grand Hotell då jag var där i jobbmöte. Ni såg ut att ha gediget roligt och mysigt. Avslappnat chica och jag var förvånad över hur duktig din lilla son var under hela tiden. Det var kul att se er i verklighet och det var kul att se att ni såg ut att ha så trevligt. Jag ville genast ta dit min väninna och ha det lika trevlig. Tack för en mycket intressant blogg.

    ReplyDelete
  4. Åh, vad gott det ser ut! Och återigen lyckas du fånga det vackra i stunden... dina bilder har så vackert ljus- du har verkligen blick för fotografering.

    ReplyDelete
  5. Hej Stina!
    Fina bilder som vanligt. Jag har dock en undran kring dina bilder. Du skriver att man ska fråga om lov innan man "kopierar"/lånar/använder dina bilder och hänvisa till dig. Jag använder pinterest, där man "pinnar" bilder från vilken sida som helst, och sen kommer källan med automatiskt. Tycker du detta är ok? Man sparar alltså bilder online, med källan och kan fördela i olika mappar som alla kan se, tex. inspiration, fotografi, mat osv.
    Gå gärna in på pinterest.com om du vill veta mer vad jag menar. Och för din del kan det ju vara bra att veta att denna sida finns, ifall du skulle hitta lilla söta A eller din senaste outfit på internet. Må väl!

    ReplyDelete
  6. Rebecca ser nu för tiden nästan exakt ut som din syster gjorde i håret för något år sedan... Kul!

    ReplyDelete
  7. Hej! Otroligt fina bilder. Vad använder du för kamera, objektiv och vad använder du dig av för inställningar inne respektive ute? Tack för en underbar blogg! / josefin

    ReplyDelete
  8. Hi!

    I just wanted to take this time and comment for the first time in your blog.

    At times I wonder why I end up coming back to read about your life over and over again. Today I realised that there is something very mesmerizing in reading about a life that is in all forms totally different to my own. You have a very very elegant, and maybe even almost posh, style when it comes to home decoration and clothing. I adore it but wouldn't, nor couldn't, choose it as my own.

    But still, I have never been jealous or dubious about what you do.

    It shines through your texts that you have an enormous heart and beautiful mind that I very much adore. I think thats the beauty in reading blogs that you can jump to a totally different kind of world in two minutes and always find something inspiring. Thank you.

    ReplyDelete
  9. Yes beautiful sweets, beautiful you and beutiful Alexis. You look so happy Stina than still more pretty.

    ReplyDelete
  10. Hi

    I really love your blog, I m a new mom and its nice to see others who have the same passion as myself.

    I want to recommend you to also have a look at another celebrity mom from the UK which blog I also follow. It could also help you with inspiration for your blog.

    Her name is Saskia Boxford
    http://www.saskiaboxford.com

    ReplyDelete
  11. Ser mysigt ut! Hur går det med nätterna nu?

    ReplyDelete
  12. Hej Stina!
    Jag har en fråga angående LV Monogram shawl som jag vet att du också har.
    Jag köpte en för ett tag sedan och har precis börjat använda den. Har förstått att de kan bli noppiga... har du märkt av det? I så fall - hur tar du hand om dina på bästa sätt?
    Tack på förhand!

    ReplyDelete
  13. There is almost nothing better than being with good company and sharing tea time together.

    ReplyDelete
  14. I miss the translating program :(

    ReplyDelete
  15. Anonym: Bara man anger källan så är det okej.

    Anonym: Ja, de är lite lika i håret. Men nu är syrran mörkmörkhårig.

    Josefin: Vanligtvis en Canon 50D men massa olika objektiv. Och då jag oftast fotar manuellt så skulle det vara omöjigt att skriva vilka inställningar jag använder då nästan varje bild har en egen inställning. Men jag älskar att arbeta med det naturliga ljuset och de bilderna som redan har ett bra utgångsljus blir oftast bäst.

    Siski: Wow, such a nice comment. I am so grateful for your words. Thank you.

    Uta: At the moment I am very happy. Mostly for the small things. Like being with ALexis.

    Oslo på svenska: Lovar att skriva en "Post" om det i helgen!

    Åsa: Jag har fem stycken och gör inget speciellt men jag är alltid rädd om mina saker. Så fort jag inte använder dem rullar jag ihop dem prydligt så att de aldrig är skrynkliga. Annars är jag av mottot att fina saker ska bäras och användas flitigt.

    Anonym: The translation program is still there, further down to the left.

    ReplyDelete