Wednesday, November 30, 2011

Presentation of the winners!

Today is a fabulous Wednesday!

Because I am so extremely happy to announce the winner ... or ...  actually I am even happier to tell that Kotyr.se decided to make TWO contributers win!

The owners chose these two:

Jellis
Hej Stina, Hoppas lillen mår bra! Jag vill gärna delta i denna spännande tävling och det var ju inte svårt att leta rätt på något vackert på kotyr.se...En kappa "Säby Torreya Coat"hade gjort mig så lycklig, inte har jag pengar att unna mig en sådan vacker kappa. Har aldrig sett nåt likande, vilken vacker form! Jag hade varit en stolt bärare av detta plagg. Kram på dig och ha en fin dag!

Maiju
Stina, what a fantastic competition!

I've never heard about this store but as soon as I browsed the site I could have chosen pretty much whichever a dress you have.
I fell in love especially with this fantastic piece: Mundane Knitted Dress Black
I work in a conservative industry, but I always want to bring my own style even though I must look neat and professional. Black is my color and I love clothes that I can wear both at work and out of office. This would be perfect for that, I can imagine I'd wear this for years.
I'm actually looking for my new every-occasion- dress as the last one (black silk wool -mix dress from Tiger) was worn to rags.
I have a problem for the rest of the day.. how can I concentrate on work when there are so many beautiful dresses at your site :)


Thank you very much Kotyr.se for this marvelous chance to win something wonderful from your company and thank you all participants!


Don't forget that Kotyr.se have 20 percent discount on one piece if you specify this code: stina<3kotyr until the 14th of December.



(Jellis and Maiju - email me on stina_auer@live.se)


5 comments:

  1. Ett stort GRATTIS till vinnarna! :)
    Jag vill tacka för rabatten, så nöjd med min Greta klänning, dessutom var leveransen otroligt snabb. Vilken service! Hoppas att det dyker upp fler sådana tävlingar. Trevlig onsdag till er!
    Kram Nina.

    ReplyDelete
  2. Underligt hur jellis "bidrag" kunde vinna, innehöll verkligen ingen säljande presentation:-) häls J

    ReplyDelete
  3. Vilka fina motiveringar vinnarna hade skrivit. Stort grattis till dem!

    ReplyDelete
  4. Johanna: De kanske inte gick uteslutande på hur "säljande" bidraget var. Ibland behövs det inte så mycket ansträngning, inga krusiduller, bara ärlighet. Hon såg en kappa hon älskade och konstaterade att ett sådant plagg skulle hon aldrig ha råd med.
    Då tycker jag det är extra kul att hon vann. Det är lite som att välja mellan att ge sin extra macka till den hemlösa, eller äta den själv fast man inte är hungrig.

    ReplyDelete
  5. Hej fina Johanna som skriver ovan..Det är nog precis som du säger för jag skrev bara från hjärtat. På Kotyr.se finns ju inte ett enda fult plagg och kappan var helt bedårande och väldigt ovanlig. Jag bor på en liten ort utanför Göteborg och kommer att lysa upp på gatorna med kappan...Fick ett lyckorus igår.

    ReplyDelete