Monday, November 7, 2011

Show some skin

This might be the last weekend I can walk around barefoot on some special occasions when the temperature is still kind and welcoming. I've probably taken it too far already because most of the time the weather signals it's time for warmer shoes. But I think it is so extraordinary sensual and feminine to wear an easy pair of perfectly adjusted jeans in the length and show some of that naked skin. I would compare it to a elegant décolleté, the kind where you can guess what's underneath without disclosing it fully.
Anyhow. This was one of the combinations I wore this weekend. My dear cardigan from Sonia Rykiel is truly a favorite of mine. Warm, comfy and outstanding in both colour and originality.

9 comments:

  1. Love it! The cardigan is outstanding!

    ReplyDelete
  2. Alltid så snygg och välklädd, gilla! Och Alexis, så söt i sin lilla mössa!

    ReplyDelete
  3. It's exactly what I said today going out with my prefered Chanel's ballerine barefoot ! I also prefer to wait as long as possible to wear nude or black socks into closed boots... Nice picture.

    ReplyDelete
  4. Jag tittar mest på lilla söta killen:-) så fin i tröjan, gillar brunt, är vackert och mjukt men inte alla passar i den färgen, men det gör lillkillen:-)

    ReplyDelete
  5. Haha Stina han är bedårande söt i den mössan! :)

    ReplyDelete
  6. To whom Alexis is looking like a bit ? I dont not see ?

    ReplyDelete
  7. Här i Oslo har det tyvärr redan blivit för kallt för bar hud nu, snarare pälsfodrat... Jag har inventerat min skötväska och vill veta vad du har i din! Kan inte du skriva ett inlägg så kanske alla andra läsare kan få några tips! http://oslopasvenska.blogspot.com/2011/11/vad-har-ni-i-er-skotvaska.html

    ReplyDelete
  8. Pi, Hanna & Emma: Thank you so much.

    Uta: I know. Boots are fine and I have a couple of favorite ones but open shoes are something muhc more amusing!
    I would say that on the eyes and the upper face he is a copy of me, especially when I was in his age. The mouth and the body so far, is definetly M's.

    Oslo: Jag har knappt en skötväska, det är ett kommersiellt påfund enligt mig för vad är det egenltigen man behöver mer än två extra blöjor, ev en liten body för ombyte men det har jag sällan, våtservetter och ett underlag om man behöver byta på någon sjaskig toalett. Men oftast byter jag faktiskt i vagnen. Annars har jag inte med något annat då det ej behövs. Första veckorna hade jag min Miu miu- väska som skötväska fullproppad med en massa, vad jag insåg sedan, onödigheter. Erfarenheten har visat sig att våtservetter, ett underlag och en el två blöjor räcker alldeles utmärkt. Oftast slänger jag ner dessa små ting i min vanliga väska och that's it.

    Så nu vet du. Minimalism är min grej när det kommer till allt man "tror" att man måste köpa när man fått en bebis. Det mesta behövs verkligen inte.

    Varm hälsning
    stina

    ReplyDelete