Sunday, December 18, 2011

2012

I am sorry for not being very active on the blog lately. I have many wonderful outfits that I wanted to share, but suddenly the weather became some horrible combination of rain and snow and pictures need good light and a dry atmosphere and it was obviously not the case.
There are also so many other extremely interesting and wonderful things that I have started together with some skilled people and one of them includes M as a help. I would like to share it with you, but at the same time I want things to be more clear and defined before I give you small details about what is about to happen and take place during 2012. What I can tell you is that two things have to do with fashion (in two very different way though) and the other exciting thing has to do with another very dear passion of mine. So my life at the moment is all about being a very creative mother, making plans and exploring the world. I expect nothing else then the absolute best! I am soooo thrilled! Ideas are blooming everywhere!

5 comments:

  1. Lycka till med allt och dina drömmar ! Tack för fin blogg!

    ReplyDelete
  2. Hej Stina, hoppas allt är bra med dig. :)

    Du svarar rätt sällan på dem kommentarer du får men jag hoppas verkligen på att jag får ett svar på denna kommentar.

    Du har ett par svarta handskar på dig på de flesta bilderna och dem är så himla snygga!! Undrar vart du köpt dem? :)

    Sedan undrar jag hur du lyckas få så vita och fräscha tänder? Någon speciell tandkräm, munsköljning du använder? Och när du väl t.e.x bleker tänderna vem går du till? Vore så extremt tacksam ska du veta om du svarade på dessa frågor :)



    Må så gott! Mvh Ardita

    ReplyDelete
  3. Ardita: Jag svarar alltid på frågorna, dock väntar jag ett par dagar efter ett inlägg är publicerat annars får jag gå tillbaka flera gånger och svara.

    De är gamla så jag minns ej men antingen var det på NK eller i Milano.
    Jag använder ingen special tandkräm, bara något med högt innehåll av flour. Jag har inte extremt vita tänder, naturlig färg måste jag säga. Men när jag druckit kaffe dricker jag alltid vatten direkt efter.

    ReplyDelete
  4. Spennende nytt år, som venter deg med andre ord !
    Grattis !

    Jeg syns du gjør helt rett, ikke fortelle noe særlig FØR du vet hva/hvordan alt blir og faller på plass for deg - lykke til Stina !!

    You go girl !

    ReplyDelete
  5. just only reading this makes looking forward to the new year so much more. very inspiring!

    ReplyDelete