Saturday, December 17, 2011

Details in life

I am very fond of uniqe and special details when I am dressing. In many ways my best outfits is actually when I have something quite simple but give it that special chic touch with some stunning jewelry or accessories. Like my favorite frog-belt on the picture from this remarkable designer that I've written about before. He makes belt-animals out of heaven. I am planning to own many of his creations and collect them one by one and wear them for many, many years.

6 comments:

  1. Grattis till den fina ringen, vad betyder den månntro ;)

    ReplyDelete
  2. Jag hade väl aldrig kunnat tro att ett bälte med en liten groda kunde vara så vackert och chict. Inspirerande!

    ReplyDelete
  3. Det är dom små, swmå detaljerna som gö´ret!;)C

    ReplyDelete
  4. Jag vill se närmare på ringen jag!

    ReplyDelete
  5. Prinsessan: Tack. Den beyder inget mer än att det är en vacker ring.

    ReplyDelete
  6. Tänk va piffig man kan bli av bara ett fint skärp:) Älskar hans bälten! Har själv en liten samling här hemma. Min favorit e nog kaninen med de långa öronen. http://atlantishome.typepad.com/.a/6a0105364db45b970c01127919d6f428a4-pi

    Tyvärr e jag inte helt nöjd med min nuvarande kroppsform, efter graviditeten, så mina bälten får snällt ligga i lådan och vänta på att några kg till;)

    Kram Sophie

    ReplyDelete