Wednesday, March 21, 2012

Sun!

15 degrees, sun and no wind. Très Bien!

(shades: Céline)

9 comments:

  1. Such an elegant and sophisticated blog. Bravo!!!!

    ReplyDelete
  2. Hej

    jag har en fråga hoppas du kan svara på detta!
    Jag har migrän har nyligen flyttat utomlands och det blir bara värre och värre och håller sig 2 dagar nu, jag har läst om botox mot det, och såg att man ska isåfall få det i pannan käkbenen tinningarna för bästa resultat! stämmer detta? och ska jag bara gå till en klinik eller rekomenderar du något annat! allt känns så hemskt vet inte vad jag ska göra

    tack

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är en mycket beprövad och effektiv behandling mot svår vardagsmigrän. Det ska dock utföras av en erfaren neurolog. Lycka till!

      Delete
  3. Sun, sun and again sun it all what we ask to recuperate of all. Nice picture as usual. XXX

    ReplyDelete
  4. Visst är det fantastiskt!? Stockholm tinar sakta, sakta upp. Vi har längtat.

    ReplyDelete
  5. Härligt att se hur folk vaknar upp och uteserveringarna fylls när våren sakta men säkert kommer fram. Roligt hur lite solsken kan få så mycket glädje till stånd.
    Tack för en fin blogg,man kan inte annat än inspireras!

    /M

    ReplyDelete