Tuesday, April 3, 2012

Memory lane

Magical memories. Four months ago. Time flies.

19 comments:

  1. Jättefina bilder! Vi tänkte faktiskt åka till Marocko när du bloggade om det. Sedan insåg vi att våra jobb kom emellan, tyvärr....

    ReplyDelete
  2. Hi Stina,
    You take beautiful pictures and your blog is lovely.

    Greetings from London!

    ReplyDelete
  3. Så vackra bilder! Fin du är i utsläppt hår, inte så ofta man får se dig i det.
    Ser fram mot våriga outfits snart!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nej, jag är inte alltför förtjust i utsläppt hår på mig (till M's förtvivlan). Vill klippa det kortare, då kanske jag släpper ut det mer.

      Fler outfits kommer! Lovar!

      Delete
  4. Hej Stina! Jag har följt din blogg i bara en veckas tid, men jag har verkligen läst och läst om igen dina fina inlägg om livet och speciellt om The Secret, som du även väckte mitt intresse för så mycket att jag i förrgår sprang iväg och köpte boken. Anledningen till att jag skriver är bara för att jag vill att du ska veta att du genom dina texter har hjälpt mig väldigt mycket! Samtidigt vill jag verkligen tacka för en mycket fin och inspirerande blogg och önska dig all lycka!

    Kram,
    Annelie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad underbart! Läs, lär, lev och se vad som händer när du förstår hur lätt det egentligen är. Lycka till!

      Delete
  5. Lovely pics! More outfits!!!!!!

    ReplyDelete
  6. You could easily work as a photographer. Bravo!

    ReplyDelete
  7. This one is for M.....snap pictures of STINA and her fashion....Please we want to see what she's wearing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will tell him to read this ... mooohhhaaaa. Hi is very kind and patient and usually take them with pleasure so more of them will pop up!

      Delete
  8. Hej Stina!
    Jag har läst att du har flera sjalar från Louis Vuitton och tänkte eventuellt köpa mig en själv. Är de i bra kvalitét? Är de varma att bära? Vad tycker du om dem? Skulle gärna höra vad du tycker. Hälsningar Karin

    ReplyDelete
    Replies
    1. De är hög kvalitet på sjalarna om du vårdar dem ömt. Jag använder dem då och då men inte varje dag. De är också varma men ganska reglerbara måste jag säga och jag har använt dem under sensommarnätter till under vinterhalvåret och de har fungerat utmärkt för båda omständigheter.

      Delete
  9. Tack för ditt svar! :) Låter bra!

    ReplyDelete
  10. Stina please Look at this

    Www.stillen-und-tragen.de/homepage_alt/media/pdf/flyer_anti-nachvorntragen.pdf

    ReplyDelete
  11. My god, your were here in Morocco !!! Wow amazing pictures !!
    Glad you loved our country !!
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    ReplyDelete