Tuesday, April 3, 2012

Outfit and spring fashion

I know that you want and ask for more outfit pictures, and honestly it's just laziness that causes the lack of them. But I will remind M to bring the camera whenever we go out and also be prepared to show all of that lovely and joyful spring fashion that I'm already wearing; it just hasn't been captured on a picture for a while. The good thing is that from tomorrow onwards, we have more than two weeks (!!!) together both in Stockholm, Geneva and then finally in Zürich. Expect some lovely pictures from these three places!

9 comments:

  1. Ser fram emot inspirerande bilder!

    ReplyDelete
  2. Säger som de andra som kommenterat, ser fram emot bildregn! :D

    ReplyDelete
  3. Så härligt med två veckor tillsammans! Önskar er en fantastisk tid och ser frma mot bilder!
    Ha en härlig påsk, ska precis som du spendera den med familjen. Ska bli underbart!

    ReplyDelete
  4. Precis som andra ser jag fram emot fler av din ainpirerande och vackra outfits!

    ReplyDelete
  5. WoW det ser jag fram emot. TRevlig påsk till er!
    Kram.

    ReplyDelete
  6. Vad underbart med lite mer tid ihop ni som kämpar på med långa avstånd! Mycket kärlek, tillit och vänskap löser avstånden! Men det är tufft, men helt klart värt det!
    Jag har en hudvårdsfråga till dig. Svårt att få tag på dig på mottagningen så jag frågar här; kan man få samma effekt med Jan Marini som med Obagi Nu derm system? Har använt Jan Marini länge nu men jag tror att mina produkter, även om dem är bra, inte riktigt ger mig det jag behöver. Det är främst jämnare hudton jag är ute efter samt renare hud. Har precis beställt Skin zyme produkter för att se om det ger lite ytterligare effekt. Vet du vad jag saknar mest? tuber! Varför envisas dem så med dessa burkar;)
    Glad påsk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, Jag har personligen ej testat Obagi (än) så där får jag vänta med att svara och utvärdera. Testar alltid allting själv innan jag uttalar mig om produkter och dylikt.
      Ja, jag är svår att få tag på på kliniken av det enkla faktum att jag är mammaledig.

      Personligen gillar jag burkar, trots att det hygieniskt sätt är bättre med tuber.

      Jag får återkomma om uttalandet beträffande Obagi!

      Glad Påsk tillbaka!

      Delete