Thursday, July 12, 2012

Date night - the food story

Well, some kind of continuing from date night.
We had a molecular, special treated/heated 14 course dinner with a breath taking view over the hill tops of Italy and lakeside with different cloud formations playing above it all, but still, just in front of us.
We sat ther, for hours and hours, talking, having some of that marvelous wine, tasting the artistic and ultra-pure flavours and pondered the striking painting of nature just before our eyes. Every now and then, the sky just opened up, the thunder enlightening the heavens and the rain poured like a tropical shower before the sunset decided to come back and embellish our evening once again.
Alexis slept perfectly behind us in his pram, and we could really appreciate the moment of doing more or less anything we wanted right there, but with some extra patience and planning. Well, just another night at the end of the rainbow I guess ...

6 comments:

  1. Kära Stina. En inte på något sätt passande kommentar till ditt fina inlägg, men jag har en fråga som jag så gärna skulle önska att du kunde svara på. Jag har precis fått tillbaka min mens efter graviditet och amning och nu har jag fått problem med finnar vid ägglossning... Jag som alltid haft så fin hud. Jag använder Jan Marini-produkter, främst Bioglycolic Line (crème och rengöring) och har använt dem de senaste tre åren men nu hjälper inte ens de. Får finnar eller snarare plitor längst med käklinjen och på kinderna och känner mig så ledsen och nere. Har du något råd att ge? Jag vill inte äta p-piller eller liknande som jag hört ska hjälpa då jag gärna vill bli gravid igen.

    Kram Julia

    ReplyDelete
  2. Julia, Ha tålamod! Kroppens hormoniella balans är långt ifrån färdigställd än och detta är väldigt vanligt. Jag fick hormonutslag, som små finnar nästan också fast på benen och armarna. Det är egentligen inte så värst mycket man kan göra när det kommer innefrån på ett sådant djupt sätt som från en graviditet. Fortsätt med produkterna, pilla ej och ge det minst några månader efter slutat amning och återkommande mens. Om det inte blir bättre då skulle jag råda att uppsköka en hudläkare.

    Lycka till!

    ReplyDelete
  3. And with all that you stay slim,slim. bravo Stina because I would have eaten all these good food.....XXX

    ReplyDelete
  4. It looks delicious ;-)

    Check my new post
    http://palmico.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I really loved all the food items over here..really yummy.

    ReplyDelete