Thursday, August 23, 2012

Fasion, fashion, fashion

As you might have assumed, we're totally into the next number of the exclusive magazine Fine Decor at the moment. As Fashion Editor for the paper, I had an interview with on of the most popular Instagram users in fashion there is in the world, and met her for a four hours long talk when I was traveling around in Europe. She has one of the most amazing closets there is, high end fashion, super expensive jewlery and diamonds in the size only a princess can own and a truly remarkable Hermès collection. It's going to be so much fun presenting her and another stylish woman from the other side of the Atlantic when the next issue is ready and to read about what they have to say about style, fashion, shopping habits and life visions.
We are happy to have 60 000 unique readers around the world so far. That's not too bad. But it just keeps the pressure for an even better number next time.
Another article also needs to be finished and some other fashion related pages as well. Let's just say I'm kind of busy at the moment. Because it's not to be forgotten that we're looking for a new apartment in Zürich still and I'm doing all I can to clean my closet and home at the same time. Stinas Vintage Store is filled with new things today so don't forget to pay it a visit!

(top: H&M, jeans: Zara, heels: Oscar de la Renta & bag: Chanel)

9 comments:

  1. Åhhh herre gud pälsen som du säljer, så sjukt fin! Om inte isländska kronan var så svag så kanske jag skulle slå til...

    ReplyDelete
  2. Eller man kanske inte säger "slå till" på svenska? haha kanske bara är ett isländskt uttryck !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så säger man på svenska med! :)

      Delete
  3. I haven't discovered Fine Decor yet. Who is it's average reader? Do you think it would be something for me?

    ReplyDelete
  4. Jag älskar dina inredningsbilder. Undrar om du vet var man får tag på de sjukt söta små fåglarna du brukar ha på en bricka/soffbordet?
    / Katarina

    ReplyDelete
  5. Jag undrar om du är nöjd med Stokke-vagnen? Tänkte eftersom du är en handväsktjej.... och det är jag med och jag funderar över barnvagnsköpet, om den är bra för just handväskor finns det plats för en väska på vagnen?

    Mvh Anette

    ReplyDelete
  6. Hej!

    Jag har precis läst igenom alla din inlägg om The Secret. De är så fantastiska och du skriver på ett så bra och övertygande sätt.
    Men, det är svårt. Jag planerar att bli gravid, och jag kan lätt visualisera att jag kommer bli gravid. Problemet är att det hela tiden smyger sig in att det kommer bli problem med min arbetsgivare/att jag inte kommer ha något jobb när jag är gravid. Jag tror det är mitt undermedvetna. Jag söker nytt jobb nu samtidigt som jag försöker bli gravid. Jag har dåligt samvete för scenariot att börja på ett nytt jobb och sen bli gravid. Samtidigt så trivs jag inte där jag är just nu. Men det var bara exemplet. Grejen är att det GÅR inte att få bort dessa tankar. Jag ser fantastiska visualiserande bilder på mig med mage och bebis, men så smyger detta med jobbet hela tiden in. Jag försöker att ”hitta på” och verkligen få till bilden och känslan av att vara gravid OCH ha ett jobb som fungerar, men det blir bara en grå dimma. Hur gör man? Har du någon gång haft svårt att visualisera något? Och, är detta ett tecken på att livet vill säga att det kommer BLI så, att jag måste välja – bebis eller karriär?

    Kram,
    Katti

    ReplyDelete
  7. So it is sure this time that you will leave Stockholm for ZH.
    Bravo for your interview and it will be very interesting to read it.
    For your closets, yes I understand but you should keep your Chanel's ballerines.
    I did not read the other Swedisch comments but once more you go ahead it's very good Stina.
    I have the same blouse of Zara, but I cannot see me with the leopard or anything in this style of designs near my face. I think one colour is better for me.

    ReplyDelete
  8. I want to say H&M top....

    ReplyDelete