Monday, August 27, 2012

Orange

I mean, what better way to start Stockholm Fashion Week this year than wearing my brand new, handmade cashmere coat from Max Mara's top of the line collection? Don't we just love the stunning and bright orange colour and the wonderful and elegant cut that can be both playful to a pair of jeans and sophisticated worn more like this? It was an immediate crush - and what better to wear on a day like this when we celebrate and enjoy fashion and all the never ending crushes it gives us?

(coat: Max Mara, wool pants: Chloé, heels: Christian Louboutin & bag; Hermès) 

23 comments:

  1. Otroligt vacker kappa! /NK

    ReplyDelete
  2. Lekker !

    MaxMara har mye fint, har en butikk i Viterbo (Italia) ikke langt fra hvor jeg bor...men, det er alltfor varmt her ennå til slike antrekk....!

    Kos deg meg fashion week :)

    Ciao

    ReplyDelete
    Replies
    1. Här är det redan småhöst känns det som i luften ...

      Delete
  3. Den är SÅ JÄKLA SNYGG Stina!
    wow....

    Top 3 på din bästa köp lista gissar jag :)
    puss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Har så många topp tre men ja kanske. Puss

      Delete
  4. Great combination

    ReplyDelete
  5. So "chic" and timeless, it's pefect this colour on you.
    I still do not understand if the wheater is cold already in Sweden Stina.?
    Here still so hot...
    Anyway, as usual you are the perfect model to show us this new collection. XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uta - some days are warmer but yesterday was cold. Welcome to the weather of Sweden. Grrrr. Not fun. I'm leaving to the sun within 10 days though, phu.

      Delete
  6. Looking forward to learning where ? True! I am curious..... May be to Asia.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. You will soon find out dear Uta, but not Asia!

      Delete
  7. The whole combination is so classy! Loved the gloves- wise touch up.

    fashiononboard.net

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's all in the details and less is always more.

      Delete
  8. Så snyggt! Du är stjärnglans hela du. Wow!

    ReplyDelete
  9. Riktigt snygg kappa (och allt annat). Och vilken fin färg!! MVH Laila

    ReplyDelete
  10. Får man fråga om du gjort något nytt åt din hårfärg? Ser så snyggt ut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, jag är nyfärgad i rötterna. tidigare har jag endast gjort slingor i rötterna men detta går snabbare och det passar mig.

      Delete
  11. Orange är också en av mina stora favoritfärger, särkillt i Augusti. Du har en unik och riktigt sofistikerad stil, precis som jag tycker om att vara - dressad, femenin och tjusig. Så befriande att se någon i Sverige att se ut så, så sällan syn :). Jag är en ryska och även om jag har levt här 18 år, vägrar jag ge upp mitt behov att vara elegant och lite tjusig :). / Julia K.

    ReplyDelete
  12. Åh herregud vilken underbar färg!

    ReplyDelete