Tuesday, March 12, 2013

Heaven

So finally today it seems to have change, our stomach sickness. From being totally exhausted, crawling in and out of bed with Alexis, I could today stand up and see the end of this tunnel. Also. So many deceases have affected us this winter and the beginning of spring. One after another. And then the nausea from being pregnant and all the tiredness above that. I think it's my turn to feel like a queen now for the rest of this year!
We went out for ten minutes today, M sort of dragged me out and promised it would do me good. I had hardly taken a shower in these days nor stepped outside, so it was a pleasure feeling the milder temperatures and the fresh air. It surely did both Alexis and me well.
Despite from my SPD (foglossning), (yes it started at three month this time, just as my midwife and myself predicted since it was so strong last time and since it's not very far between my pregnancies, I need to wear sport shoes as much as possible and I'm going to a chiropractor from time to time to help me) - I just started to feel better and more energetic, so I really hope this stomach bacteria will leave us immediately so we can enjoy the upcoming spring that is so present here. I mean just look at the stunning Cherry blossom outside where we live!

Another great news today, despite from the fact that we seem to feel better, is that I just found out that not only are we leaving for Florence in a week; during Easter the whole family is going to the beautiful Tuscany! Now that, my friends, is marvellous news wouldn't you say?

(I'm wearing the impeccable cashmere sweater in black today from Soft Goat, not a very stylish outfit despite from the sweater, forgive me, but then you can see the length of it for you who wondered!)

15 comments:

  1. Hej Stina!
    Vill rekommendera två böcker, "migrän" av Carol A Foster och "migränyoga" av Per Söder. Sedan vill jag tipsa om magnesium, jag tar 200-600 mg om dagen och tycker att det hjälper, inte till 100% men lite.
    Lycka till med allt!

    ReplyDelete
  2. Your little boy is so sweet. Glad you feel better. x

    ReplyDelete
  3. Uta writing. You look as you did not have anything poor Stina and Alexis so cute. Me too this year 3 times sick!!! What a year.. Sure Florence and Toscan with family will help you to cure of everything. Anyway in black you are always a beauty and your shoes gives you a sport style and we dont look at that! I will also leave you for the same period far away and we have to be well until then dear Stina luggage to prepare ... Like you I dont like that! But it's time that we move from house now. And we look forward to seeing your pictures from Toscan that I love so much. All my best. Uta

    ReplyDelete
  4. Hej Stina! Vi är gravida samtidigt den här gången också! Visst är det fantastiskt, och lite annorlunda så här andra gången? Vår nr 2 kommer i maj, längtar! Min foglossning slog till i v5 den här gången. Blev tipsad om Kinesio-tape, en sporttejpsteknik som många elitidrottare använder. Min sjukgymnast tejpar mig och det hjälpte i många veckor så att jag fick lite bättre dagar. Har skrivit en del om det här; http://lifestyleblogs.se/oslopasvenska/2012/11/27/kinesio-taping-for-foglossning/

    ReplyDelete
  5. hej stina, hoppas du får förbli piggare... vill tipsa om akupunktur som smärtlindring för din foglossning - jag höll mig uppe med hjälp av det genom att få behandling måndag och torsdag från vecka 11 och ett par månader efter lillprinsens ankomst. Blev sämre de tre första behandlingarna sedan var det underbart...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Hej!

    Jag hoppas innerligt att du kan svara på min fråga! Vem ska man gå till här i sthlm för restylane-behandling (läppar) nu när du inte finns kvar? :) Jag är verkligen livrädd för att gå till någon annan då det alltid blir fel. Skulle vara enormt tacksam om du kunde rekommendera någon. Tack för en fin blogg!

    ReplyDelete
  9. You look great casual but chic:-)

    ReplyDelete
  10. Hej Stina!

    Är det ett fästinghänge Tiger har? Tänkte ifall det är scudo pet (eller motsvarande) så kan det vara bra att känna till att hundar HÖR signalen som hänget sänder ut.

    Hundar hör nämligen på frekvenser upp till 60.000 HZ och det där hänget ligger på 40.000 HZ, så det kanske inte är så trevligt för hunden att ha det där ljudet runt sig hela tiden. Det kan vara bra att känna till iaf, jag vet inte HUR de uppfattar ljudet men man kan ju tänka sig själv att ha en signal som "pep" eller liknande vid halsen hela tiden, hur jobbigt det skulle vara.

    Om det inte är ett sådant så ber jag om ursäkt, inte min mening att låta som en viktigpetter, jag månar bara om djuren och det vet jag att du också gör.



    ReplyDelete
  11. Vad skönt att ni mår bättre. Usch och fy för foglossning. Jag var själv hos sjukgymnasten idag och fick lite övningar att göra samt beställde ett bälte som ska hjälpa till att hålla fogarna på plats. Kram Linda

    ReplyDelete
  12. Beautiful pictures, you look very beautiful as always.
    Best wishes

    Canan

    ReplyDelete
  13. Vad är det gråa på bilden längst upp? Det suddiga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a sign which tells more or less the adres where we live. I like to keep that private. That's why

      Delete
  14. Jag undrade detsamma!

    ReplyDelete